فعالیت‌های جهادی اولویت کار فرمانداران استان یزد باشد – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

فعالیت‌های جهادی اولویت کار فرمانداران استان یزد باشد - خبرگزاری مهر | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرنگار آنلاین ، علی اکبر عزیزی شامگاه یکشنبه در مراسم تودیع و معارفه فرماندار شهرستان محرز با گرامیداشت حماسه نهم و سالروز شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی اظهار داشت: با حضور در شهرستان محرز، امام حسین(ع) و ولایتمدار شهرستان محرز در سال 1380 به شهادت رسیدند.

وی گفت: شهرستان محرز دارای قابلیت های فراوانی است که باید در اجرای تمامی طرح های عمرانی و صنعتی در فرمانداری محرز با توجه ویژه از مکمل های فرهنگی و اجتماعی بیشتری برخوردار باشد.

عزیزی با اشاره به مهم ترین دغدغه های مردم محرز گفت: حفظ دین، امنیت، سلامت، فرهنگ، آموزش، تربیت و آموزش از اولویت ها و دغدغه های مردم این شهرستان است.

وی تاکید کرد: زیرساخت های تجاری یا عرضه و تقاضا یکی از موارد مهم در توسعه و پیشرفت شهرها است که باید با برنامه ریزی مدون وارد آن شد.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار یزد خدمت در نظام جمهوری اسلامی را توفیق الهی برشمرد و گفت: فرصت خدمت به مردم و نظام دیری نمی پاید و مسئولان باید قدردان این امر باشند. فرصت.”

عزیزی از شهروندان مهریزی و مردم انقلابی آن خواست و افزود: در حال حاضر فرمانداری در این شهرستان منصوب شده و وی از مدافعان حرم و تابع ولایت و خط قرمز است تا دستورات فرماندهی را صادر کند. “

وی همچنین از رئیس فرمانداری محرز خواست با ائمه جمعه، اعضای شورای شهر، فرهیختگان و صنعت گران در اجرا و پیشبرد امور تاریخی شهرستان محرز مشورت و هماهنگی کند.

عزیزی گفت: اعتماد به جوانان، عدم توجه به گرایشات حزبی و گروهی، تلاش بر برنامه ها و اهداف نظام، رهبری، شنیدن حرف حرفه ای مردم، ایجاد خلاقیت و نوآوری در اجرای طرح های تحول شهرستان و اعزام به مرکز شهرستان با کمک همه جوانان تحصیلکرده. کارشناسان و دلسوزان نظام جمهوری اسلامی در دستور کار خصوصی فرماندار محرز باشند.

مسئولان باید برای توسعه شهرها گام بردارند

امام جمعه محرز در این مراسم گفت: خدمت به خلق خدا در نزد خداوند بهترین عمل است زیرا بهترین مردم خدمتگزار مردم هستند.

حجت الاسلام عبدالرضا محی الدینی افزود: هر مسئولی که در مراسمی مورد تجلیل و معرفی قرار می گیرد باید بداند که ابتدا باید رضای خدا را رعایت کند تا بتواند در مسیر توسعه آن شهر و کشور گام های مثبتی بردارد. “

وی ادامه داد: هر خدمتی که در یک ایالت، استان یا شهرستان از سوی مسئولی انجام شود ذخیره اخروی برای آن فرد است که باعث پیشرفت جمهوری اسلامی می شود.

در این مراسم از زحمات رضا زرزاده تقدیر و محمد دهقان پیندکی به عنوان فرماندار مهریز تقدیم شد.

دکمه بازگشت به بالا