اقتصادی

فلاحی: نهادهای دولتی الگوی مصرف درستی دارند؟

نماینده مردم ایلام در مجلس شورای اسلامی تأکید کرد: “متأسفانه دولت که باید مسئول اصلاح الگوی مصرف مردم باشد ، در این سال ها بیشترین ضربه را به این منطقه وارد کرده است.”

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران ، سارا فلاحی در جلسه علنی صبح امروز (یکشنبه) مجلس شورای اسلامی و هنگام بررسی گزارش سازمان انرژی در مورد قطعی برق اخیر گفت: “به نظر می رسد ما عادت به ایجاد بحران داریم و سپس به فکر مدیریت بحران هستیم. ” لایحه طبقه بندی معلمان که مجلس کمتر از یک ماه پیش تصویب کرده بود ، ناگهان از دستور کار حذف شد زیرا دولت اعلام کرد که ما این مبلغ را از بودجه نداریم. به نظر می رسد ما منتظر هستیم این مسئله به یک بحران تبدیل شود و سپس با آن مقابله کنیم.

یکی از اعضای کمیته امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس گفت: در مورد قطع برق اخیر ، هفته گذشته جلسه ای را در کمیته امنیت مجلس شورای اسلامی برگزار کردیم و دو دلیل اصلی خشکسالی و افزایش مصرف بود.

وی ادامه داد: آنها می گویند ما باید الگوی مصرف مردم را اصلاح کنیم ، اما س theال این است که آیا نهادهای دولتی نیز الگوی مصرف صحیحی دارند؟ متأسفانه دولتهای ما در طول حیات سیاسی خود بیشترین ضربه را به این منطقه وارد کردند و افرادی که مسئول این امر هستند الگوی مصرف صحیحی ندارند. امروز تنها کاری که می توان برای کشور انجام داد اجرای دقیق قانون است. دولت قرار بود هر سال 5000 مگاوات برق به آن اضافه کند و تعداد نیروگاه های هسته ای در حال افزایش بود ، آیا این کار در چارچوب برنامه ششم توسعه انجام شد؟

نماینده مردم ایلام در مجلس شورای اسلامی گفت: ما در این سال ها چقدر به انرژی های تجدیدپذیر علاقه داریم و انگیزه های سرمایه گذار بخش خصوصی چقدر است؟ یکی از موضوعات اکنون بحث سو mis مدیریت است. اگر اینگونه ادامه دهیم قطعاً مشکلات بیشتری خواهیم داشت.

الفلاحی تأکید کرد: اگر جلسه ای برگزار می کنیم باید به پیشنهادهای ارائه شده در آن جلسه توجه کنیم و در نهایت به نفع مردم گام برداریم.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا