بین الملل

قدردانی خانواده شهیدمولوی عبدالواحد ریگی از مسئولان و مردم

طی پیامی اتفاق افتاد؛

خانواده شهید مولوی عبدالواحد ریجی با صدور پیامی از توجه رهبر معظم انقلاب اسلامی، سران قوای سه گانه، نهادهای امنیتی و انتظامی ذیربط و شورای تامین سیستان قدردانی کردند. و بلوچستان

به گزارش خبرنگار گروه سیاسی خبرگزاری آنا، خانواده شهید مولوی عبدالواحد ریگی با صدور نامه ای از عنایت رهبر معظم انقلاب اسلامی و سران مراجع سه گانه قدردانی کردند. نهادهای امنیتی و انتظامی ذیربط و شورای تامین سیستان و بلوچستان.

در این نامه آمده است: با حضور ادب و پرچم عدالت، حضور علما، ولی فقیه، مسئولین و آحاد محترم مردمی که با شور و علاقه حضور داشتند. حسود در مراسم تشییع، تدفین و تشییع شهیدمان مولوی عبدالواحد ریجی رحمه الله و یا با ارسال پیام های همدردی، موجب تسلیت در مصیبت آن مرحوم می شود. مرد ما از صمیم قلب تشکر می کنیم.

ضمناً به این پیام اشاره می کنیم: جا دارد از رهبر معظم انقلاب، سران قوای سه گانه و نهادهای امنیتی و انتظامی ذیربط و شورای تامین در سیستان و بلوچستان که از ابتدای این حادثه تروریستی و با تمام توان و توان خود اعلام کردند که در حال تلاش شبانه روزی هستند و توانستند در اسرع وقت سه نفر از عاملان اصلی ترور این شهید مظلوم را مشخص و دستگیر کنند. .

و این پیام می افزاید: از صمیم قلب از خداوند متعال توفیق و اجر جزیل برای مردم و مسئولین عزیز خواستاریم. امیدواریم با تلاش مستمر، عاملان و رهبران این اقدام تروریستی دستگیر و به قانون و عدالت تحویل داده شوند.

انتهای پیام/

دکمه بازگشت به بالا