علمی و پزشکی

قیمت دارو نسبت به سال گذشته تغییری نخواهد کرد

وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت: مقرر شد قیمت دارو نسبت به سال گذشته تغییری نداشته باشد. البته در چند ماه گذشته شاهد کوچکترین افزایش قیمت بوده ایم و نمودارها این را نشان می دهند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران، بهرام عین الله پس از شرکت در جلسه امروز (شنبه 14 اردیبهشت ماه) کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در جمع خبرنگاران گفت: در این جلسه آخرین تحولات واردات، تولید و توزیع دارو و پزشکی بررسی شد. تجهیزات و برنامه های کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در این زمینه از وزارت بهداشت بازرسی شد این منطقه با حضور مسئولان وزارت بهداشت و سازمان غذا و دارو برگزار شد. وزیر و آنها افراد بسیار توانمندی هستند و ما آن را یک نقطه قوت می دانیم و سعی می کنیم این جلسات ادامه داشته باشد و مسائل و مشکلات مختلف را مورد بحث و بررسی قرار دهیم و برای حل آنها راه حل پیدا کنیم.

وی ادامه داد: جلسه امروز جلسه خوبی بود و مقرر شد قیمت دارو نسبت به سال گذشته تغییری نداشته باشد و در چند ماه گذشته کمترین افزایش قیمت را شاهد بودیم و نمودارها نشان دهنده آن است.

به گزارش خبرگزاری خان ملاط، عین الله با بیان اینکه در کشور با کمبود دارو مواجه نیستیم، گفت: برای ما بسیار مهم است که با کمبود دارو مواجه نباشیم.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا