اجتماعی

لزوم تخصیص اعتبارات به تناسب میزان برخورداری شهرستان ها

استاندار تهران گفت: تخصیص اعتبار به تناسب برخورداری یا عدم برخورداری شهرستان ها ابلاغ شود.

با توجه به دندان های مامحسن منصوری در جلسه هیات برنامه ریزی و توسعه استان تهران گفت: با توجه به اهمیت تصفیه خانه ها و موضوع تامین آب و نوسازی شبکه فاضلاب استان تهران، از سفر رئیس جمهور اعتبارات مرکزی و مطلوبی برای این امر اختصاص یافته است. این هدف هر چه زودتر این برنامه ها را عملی کنید.

وی افزود: تخصیص اعتبارات ملی و منطقه ای باید در سطح شهرستان و با توجه به میزان وجود یا نبود هر شهرستان اعلام شود تا به شاخص های عدالت اجتماعی نزدیک شود.

استاندار تهران تاکید کرد: مردم در برنامه های اجرایی خود تعلل نکنند و یا در روند اجرای طرح با مشکلات زیادی مواجه شوند که زندگی آنها را مختل کند.

المنصوری با اشاره به محوریت مقام معظم رهبری بر توانمندسازی کارجویان گفت: مهمترین موضوع در حوزه اشتغال زایی تکمیل دوره آموزشی و توانمندسازی، پرداخت اعتبار و حمایت مالی در مرحله بعدی است و در این مورد اعتبار است. تخصیص منجر به خلق ثروت می شود».

به گزارش دیباروز، در بخشی دیگر از این نشست علاءالدین آذوقی – رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان تهران – گفت: کارگروهی در هیئت برنامه ریزی و توسعه استان تهران تشکیل و در این کار درباره موضوعات توسعه تصمیم گیری شد. گروه. تابلو ارائه شده است.

وی در پایان گفت: توسعه شهر ملارد، مسائل و مشکلات مجتمع فناوری پردیس و توزیع سهم پیشنهادی سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان تهران از محل تبصره 18 در این جلسه مورد بررسی قرار گرفت.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا