عمومی

مرحله دوم رزمایش همدلی در خراسان شمالی از امروز آغاز می‌شود – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرنگار آنلاین و حجره اسلام و مسلم ، ابوالقاسم یعقوبی عصر امروز ، در ابتدای مرحله دوم تمرین همدردی که در کمیته امداد خراسان شمالی برگزار شد ، مردم نیکوکاری استان در مرحله اول این تمرین می درخشد. قربانیان هاله حرکتی زیبا ایجاد کردند که رهبر معظم انقلاب را راضی کند.

نماینده مقام معظم رهبری در خراسان شمالی با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری برای مسلمانان و رضایت وی از اولین مرحله تمرین همدلی ، اظهار داشت: مرحله دوم تمرین همدلی از امروز در استان آغاز می شود.

وی با اشاره به آیاتی از قرآن شریف و اهمیت مراقبت از عدالت ، نیکوکاری و مراقبت از اقوام ، افزود: “عدالت خداوند ، آیه اداره و قاعده شرعی باید بر پایه عدالت باشد. بعضی اوقات اتفاقاتی در جامعه رخ می دهد که جامعه بحرانی می شود و در این میان خیری وجود دارد که می تواند به عدالت کمک کند.

حجاج اسلام و مسلم یعقوبی بیان داشت که ما در یک جامعه مذهبی به عدالت و نیکوکاری نیاز داریم زیرا بسیاری از وقایع جدی در جامعه نمی توانند فقط با عدالت پوشانده شوند.

وی همچنین به عنصر مراقبت از خویشاوندان و تأیید شده توسط خداوند اشاره کرد و افزود: اسلام توجه جدی به مراقبت از افراد و نزدیکان می کند و اگر قرار است کمک ارائه شود باید به افراد نیازمند ارائه شود.

دکمه بازگشت به بالا