مزایای تزریق ژل لب مدل نچرال

داشتن لب هایی زیبا، خوش فرم و در عین حال طبیعی، تأثیر بسیار زیادی در زیبایی ظاهری می گذارد. بعضی از افراد تمایل چندانی به تزریق ژل و تزریق فیلر لب ندارند؛ زیرا نمی خواهند فرم طبیعی لب هایشان از بین برود و چهره مصنوعی داشته باشند. مدل نچرال یا طبیعی از پرطرفدارترین مدلهای لب می باشد؛ زیرا تزریق علاوه بر زیبا و طبیعی بنظر رسیدن لب، باعث اصلاح فرم لب نیز می شود.

تزریق ژل لب مدل نچرال

با تزریق ژل لب مدل نچرال می توان لب های باریک و کوچک را به حالت کاملاً طبیعی، حجیم و زیبا در آورد؛ اما تزریق ژل لب مدل طبیعی با سایر تزریق هایی که برای لب انجام می شود، قدری متفاوت است. در تزریق ژل طبیعی متخصصان پوست و زیبایی معتقداند با به کارگیری حداقل میزان ژل باید به نتیجه مطلوب رسید. به طور کلی تزریق ژل لب متناسب با فرم صورت بهتر است.

تزریق ژل لب با مدل های متفاوتی مثل مدل عروسکی یا باربی، مدل روسی، مدل توپر و … انجام می شود که بیشتر به خاطر شباهت لب ها با چنین مدل هایی، نامگذاری شده اند. با این حال بهترین حالت، تزریق ژل لب طبیعی و نچرال است که علاوه بر زیبایی طبیعی، بتواند نافرمی های آن را اصلاح کند. از حالت طبیعی خارج شود، بخصوص خانم هایی که پا به سن گذاشته اند و حجم طبیعی لب های خود را از دست داده اند.

هنگامی که برای تزریق ژل لب به متخصص پوست مراجعه می کنید ابتدا پزشک فرم صورت شما را از تمام زوایا بررسی می کند و متناسب با فرم صورت ژل را به نواحی مختلف لب تزریق می کند؛ چراکه زیبایی لب فقط منحصر به حجیم شدن آن نیست بلکه باید فرم لب ها متناسب با صورت شما باشد.

ژل لب نچرال مزایای زیادی دارد، از جمله:

  • عوارض جانبی کمی دارد.
  • برگشت پذیر هستند، اگر از ظاهر لب های خود راضی نیستید، پزشک شما می تواند آنزیمی (هیالورونیداز) را برای حل کردن ژل لب شما تزریق کند.
  • مهمترین مزیت ژل لب نچرال فرم دهی به صورت طبیعی به لب های شما است و فرم طبیعی آنها حفظ میشود.

در تزریق ژل لب طبیعی، لب ها از حالت و فرم اصلی خارج نخواهند شد. نسبت بسیار خاصی برای آن که تزریق ژل لب، طبیعی به نظر برسد وجود دارد، به عبارت دیگر تزریق فیلر طبیعی نباید به صورتی باشد که برای عموم قابل تشخیص گردد و آنها را متوجه کند که شما تغییری در لب های خود ایجاد کرده اید و در عین حال باید زیباتر از قبل از تزریق نیز باشد. به گفته پزشکان نسبت مناسبی بین گوشه های خارجی لب بالا و پایین وجود خواهد داشت. لازم به ذکر است که انواع مختلف پرکننده های تزریقی و اینکه کدام یک را انتخاب کنید، تأثیر متفاوتی در نتایج تزریق ژل لب خواهد داشت.

امروزه تنوع در جوابگوی سلیقه های مختلف هست ولی به طور کلی مدل لب نچرال، برای افرادی مناسب تر است که صورت کوچک دارند و یا افرادی که نمی خواهند ظاهر لبهایشان تغییرات زیادی داشته باشد بلکه تزریق ژل لب را با هدف کمی برجسته تر شدن لب انجام می دهند.

تزریق ژل برای اصلاح فرم چهره تنها مخصوص خانم ها نیست بلکه آقایان نیز می توانند از این خدمات استفاده کنند. بر خلاف تصور عمومی در صورتی که میزان مناسب ژل با مهارت پزشک تزریق شود، فرم کاملاً طبیعی خواهد داشت و نواقص چهره برطرف خواهد شد.

در بیشتر موارد تزریق یک سی سی ژل می‌تواند با نتایجی طبیعی همراه باشد؛ اما این نکته را باید در نظر داشت این میزان به اندازه طبیعی لب ها قبل از تزریق ژل، رابطه مستقیم دارد. افرادی هستند که ممکن است به تزریق کمی بیشتر از یک سی سی ژل نیاز داشته باشند و همین طور ممکن است در بعضی از افراد تزریق کمتر از یک سی سی ژل زیبایی لبها را دوچندان کند.

مدل تزریق ژل لب نچرال

مدل تزریق ژل لب نچرال یکی از محبوب تزین انواع این اقدام زیبایی است که در آن با استفاده از تزریق فیلر به لب، مشکلات ظاهری لب های بالا و پایین مانند چین و چروک های پوستی و عدم تقارن از بین می روند و سعی بر آن خواهد بود که لب ها بعد از تزریق فیلر حالت طبیعی خود را حفظ کرده باشند.

پیش از شروع ابتدا ناحیه ای که لازم است تا ژل به آن بخش از لب تزریق شود، تمیز شده و از مواد بی حسی موضعی بر روی استفاده شود تا آن بخش به صورت کامل بی حس و در هنگام تزریق درد نیاید. سپس مقداری از ژل به زیر پوست تزریق شده تا لب به میزان فرم و برجستگی طبیعی مورد نظر برسد.

  • از داروهای رقیق کننده خون استفاده نکنید.
  • تا یک هفته قبل از تزریق ژل لب از مصرف الکل و سیگار خود داری کنید.
  • اگر بیماری خاصی دارید یا از داروهای خاصی مصرف می کنید، حتماً به پزشک خود اطلاع دهید.
  • اگر باردار هستید یا بیماری عصبی دارید در این مورد به پزشک خود بگویید.
  • اگر قبل از تزریق دچار تبخال یا هر گونه عارضه پوستی دیگری در ناحیه لبتان شده اید، این موضوع را به پزشک اطلاع دهید.
  • اگر پس از تزریق ژل لب، احساس درد در ناحیه تزریق داشتید از مسکن استفاده‌ کنید.
  • قراردادن کمپرس یخ بر روی لب‌هایتان، ورم و التهاب آن را به میزان زیادی التیام می‌بخشد.
  • به مدت زمان یک هفته پس از تزریق از داروهایی مثل آسپرین، مواد ضد التهابی غیر استروئیدی و مکمل‌های ویتامین E با دزهای بالا استفاده نکنید.
  • پس از تزریق ژل لب تا مدت دو هفته ورزش نکنید.
  • تا مدت یک هفته پس از تزریق ژل لب، الکل و سیگار مصرف نکنید.
  • به مدت یک هفته بعد از تزریق ژل لب از رفتن به سونا، جکوزی و نیز از گرفتن دوش آب داغ پرهیز کنید.
  • به هیچ عنوان محل تزریق را فشار ندهید.

به طور معمول ماندگاری فیلر لب تزریقی، بین 2 الی 3 سال است. عوامل تأثیرگذار در ماندگاری ژل لب مدل طبیعی و نچرال به شرح زیر است:

  • میزان عمق تزریق ژل لب
  • شرایط سنی و فیزیکی فرد متقاضی
  • تکنیک‌های بکار رفته در زمان تزریق
  • برند ژل لب تزریقی

قیمت تزریق ژل لب مدل نچرال برای افراد مختلف می تواند متفاوت باشد؛ چراکه برای برآورد هزینه تزریق ژل لب مدل نچرال باید فاکتورهای مختلفی را در نظر گرفت، به همین دلیل نمی‌توان یک قیمت مشخص و واحدی را برای آن بیان کرد. این عوامل می تواند مواردی چون :

  • نوع ژل
  • میزان حجم مورد نیاز ژل برای تزریق به لب ها
  • برند و شرکت سازنده ژل مورد استفاده
  • اجرت پزشک برای تزریق ژل
  • سایر هزینه های کلینیک زیبایی

باشد که معمولاً پزشک در جلسه مشاوره قبل از تزریق، میزان هزینه نهایی تزریق ژل را با توجه به فاکتورهای تأثیرگذار برای شخص مشخص می کند.

تمامی اجزای صورت انسان به گونه ای طراحی شده اند که همگی در کنار هم بتوانند صورتی زیبا را به وجود بیاورند. حال اگر کوچکترین نقصی در هر کدام از آن ها رخ بدهد تاثیر زیادی بر روی زیبایی خواهد گذاشت. لب های انسان بخش عمده ای از این زیبایی را تشکیل می دهند. همه به ویژه خانم ها دوست دارند لب های زیبا، خوش فرم و بدون چروکی داشته باشند اما به هر حال با گذر زمان، سبک زندگی و رژیم های غذایی، استفاده از دخانیات و… باعث می شوند که تغییرات ناخوشایند در لب ایجاد شود. برای مثال لب ها تیره، چروک دار و افتاده خواهند شد. در امروزه روش های مختلفی برای بازگشت زیبایی لب ها استفاده می شود که یکی از بهترین و روش ها تزریق فیلرهای هیالورونیک اسید می باشد.

  • همچنین این مدل ژل لب، بیشتر برای افرادی مناسب است که چهره کوچک و جمع و جوری دارند. به طور مثال، افراد دارای چشم های ریز و بینی کوچک می توانند به جای استفاده از روش های دیگر تزریق فیلر لب، از مدل نچرال کمک بگیرند.
  • مزیت این مدل (ژل لب طبیعی) این است که به تمام افراد با هر فرم صورت می‌آید، لب بالا و پایین نسبت به هم متعادل می‌شوند. البته شما برای اطمینان بیشتر و طبیعی تر شدن عمل زیبایی خود با دکتر تزریق ژل مشورت کنید.
  • مدل ژل لب نچرال برای افرادی که می خواهند لب های فوق العاده حجیم داشته باشند، گزینه خوبی نیست. از طرفی افرادی که خودشان دارای لب های بزرگی هستند، نمی توانند انتظار داشته باشند که با تزریق ژل، شاهد طبیعی شدن لب های خودشان باشند.

در فاصله‌ ای کوتاه پس از تزریق ژل لب، مرسوم‌ترین عارضه‌ی جانبی گزارش شده، التهاب موقتی و تورم در محل تزریق می‌باشد. این اثرات اغلب اوقات طی 2 الی 3 روز برطرف خواهندشد.
استفاده از کمپرس سرد بلافاصله پس از تزریق ژل لب، برای کاهش تورم مفید است. اگر تورم بیش از 48 یا 72 ساعت ادامه داشت و یا اگر واکنش‌های دیگری رخ داد، حتما به پزشک خود خبر بدهید.
تا هنگامی که التهاب و تورم کامل برطرف نشده است، از قرار دادن لب خود زیر گرمای شدید (آفتاب یا حمام آفتاب، شنا، سونای خشک و بخار و جکوزی) اکیدا خودداری کنید.
از مصرف آسپرین، داروهای ضد التهابی غیر استروئیدی و دوزهای زیاد مکمل‌های ویتامین E به مدت 7 روز پس از تزریق ژل لب خودداری کنید. خوردن این داروها امکان کبودشدگی یا خونریزی در محل تزریق را افزایش می‌هند.
پس از سپری شدن حدود 6 ماه، حجم دهنده‌های کم‌ کم و به طور طبیعی توسط بدن تجزیه خواهند شد. در نتیجه برای حفظ ظاهر لب خود می‌ بایست سالی 1 یا 2 بار تزریق ژل لب خود را تکرار کنید.
برای جلوگیری از حرکت کردن ژل‌ های تزریق شده ، تا حد ممکن به محل تزریق ژل لب خود دست نزنید؛ زیرا این ژل‌ها به شیوه‌ای توسط پزشک تزریق شده که هماهنگی و تقارن را در لب شما برقرار کند و در صورت جابه‌جایی توازن لب‌ ها بهم خواهد ریخت.

دکمه بازگشت به بالا