عمومی

معرفی مختصر کولرگازی گری مدل l crown ll

کولرگازی گری انواع مختلفی دارد که هر کدام مزایای خاص خود را دارند. قبل از خرید بهتر است دریابید مدل ویژه‌ای که می‌خواهید خریداری کنید چه ویژگی‌های خاصی دارد. آن‌ها را در نظر بگیرید و هر کدام را مطابق نیاز خود خریداری کنید. در ادامه مطلب، با ما همراه باشید تا شما را با مدل l-crown ll آشنا کنیم.

پیشرفت کولرگازی گری

کولرگازی گری امروز موقعیت خوبی در بازار دارد. اما آیا از روز اول چنین بوده است؟ جواب قطعاً خیر است. از سال 1994 تا 1996، گری برای بهبود کیفیت خود تلاش کرد. بنابراین، یک سیاست کیفیت برای ساخت محصولات با کیفیت بالا مشخص کرد. به این ترتیب، این شرکت روی شهرت برند خود تمرکز کرد. مقیاس تجارت خود را گسترش داده تا به اولین کیفیت جهان تبدیل شود. یعنی یک استراتژی تولید با بالاترین کیفیت تدوین کرد. با گذشت زمان، همه شاهد افزایش کیفیت محصولات گری بودند. تهویه مطبوع گری نیز فرصت فروش خوبی را فراهم کرده است. تهویه هواهای مختلف راه اندازی شدند در طرح‌ها و حالت‌های مختلف که هر کدام مزایای خاص خود را دارند. توصیه می‌شود وقتی قصد خرید وسیله‌ای را دارید از قبل در مورد دستگاه بدانید و با آگاهی عمل کنید. از همان ابتدا مفید است بدانید که انواع تهویه هواهای گری با کارکردهایی که ارائه می‌دهند، حداکثر راحتی را برای اعضای خانه فراهم می‌کنند.

کولرگازی گری مدل l-crown ll

این مدل از کولرگازی گری بدنه‌ای باریک دارد. از ویژگی‌های آن می‌توان به فشرده سازی دو مرحله‌ای، کنترل Wi-Fi، فناوری ثبت اختراع IFD و تخلیه هوای دو طرفه اشاره کرد که با محیط زیست سازگار هستند. بدنه آن یک پارچه است و در این مدل از تهویه هوا هیچ خللی یا درز مشاهده نخواهید کرد. هنگامی که تهویه هوا خاموش است، صفحه نمایش پنهان می‌شود. هنگامی که روشن است، می‌توانید با لمس کردن صفحه، به راحتی هر عملکرد را کنترل کنید. دارای طراحی منحصر به فرد از پنل های کشویی می‌باشد. هنگامی که تهویه هوا روشن است، پانل‌ها در هر دو طرف می‌چرخند و خروجی هوا از دو طرف باز است. هنگام خاموش شدن، پانل‌ها به جلو می‌چرخند و خروجی‌های هوا بسته می‌شوند.

طراحی بدون درز آن موجب می‌شود از گرد و غبارها و کثیفی‌هایی که وارد درزها می‌شوند، محافظت شود. کمپرسور دو مرحله‌ای می‌تواند به گونه‌ای عمل کند که وقتی دمای فضای بیرون از منزل ۲۰- درجه سانتیگراد است، دمای اتاق را تا 52 افزایش می‌دهد و هنگامی که دمای بیرون 50 درجه سانتیگراد است، دمای اتاق را تا 12 درجه سانتیگراد بالا می‌برد و با تنظیم دمای تهویه هوای گری می‌توانید سرما را در تابستان و گرما را در زمستان به دلخواه خود نگه دارید. با استفاده از این نوع تهویه هوا می‌توانید از پنج نوع درجه حرارت لذت ببرید. این پنج نوع شامل خنک کننده، سرمایش، آسایش، گرم و بسیار گرم است.

طراحی خاص تخلیه هوا

کولرگازی گری مدل l-crown ll به دلیل طراحی خاص خود هوا را از هر دو طرف بیرون می‌کشد. بسیار خوب و عالی است. با استفاده از این مدل طراحی این امکان برای شما فراهم می‌شود که هر گوشهٔ خانه هم نشسته باشید باد کولر را دریافت کنید. این طراحی به گونه‌ای است که قسمت تخلیه هوا 140 درجه می‌چرخد و توزیع یکنواخت دما را در هر گوشه خانه فراهم می‌کند که باعث افزایش راحتی شما می‌شود. این نوع هواکش به شما امکان می‌دهد تا بدون نگرانی در مورد تهویه هوا در مورد نحوه قرارگیری تجهیزات، به راحتی طراحی اتاق خود را تغییر دهید، زیرا می‌توانید به راحتی زاویه تخلیه هوا را تنظیم کنید. این مدل تهویه مطبوع گری ویژگی جالب دیگری دارد.

اگر برنامه ویژه آن را بر روی تلفن همراه خود نصب کنید، می‌توانید در هر کجا که هستید، میزان انتشار هوا را کنترل کنید. با استفاده از آن می‌توانید در مورد بسیاری از کارکردهای سیستم تهویه مطبوع خود بیاموزید و سپس برای اطلاعات بیشتر به دفترچه راهنمای آن در سایت مراجعه کنید. مزیت دیگر این است که می‌توانید میزان صدا را نیز تنظیم کنید. این مدل مانند سایر مدل‌های تهویه هوای گری دارای این فناوری است که علاوه بر تنظیم دمای خانه شما، کیفیت هوا را نیز بهبود می‌بخشد و سلامتی شما را ارتقا می‌بخشد. این مدل یک دکمه دارد که اگر آن را فشار دهید، به راحتی هوای سازگار با محیط زیست را در خانه منتشر می‌کند. تهویه هوا همچنین رطوبت را به طور خودکار تنظیم می‌کند.

مرجع:

https://topfroosh.com/gree-split-wall-mount

دکمه بازگشت به بالا