عمومی

مقابل جنایات رژیم صهیونیستی در فلسطین نباید سکوت کرد – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرنگار آنلاین، آیت الله رضا رمضانی شامگاه شنبه همزمان با چهلمین سالگرد درگذشت حجت الاسلام والمسلمین «اسماعیل صدیقی» امام جمعه سابق شهرستان های سمحاسرا و کلاچای با اشاره به امام موسی (ع) گفت: سخنان صدر در مورد راهها. برای شناخت امیرالمومنین(ع)پ)گفت: امروز علی است.پ) آنها را می توان در رفتار و کردار پیروان رسول شناسایی کرد.

دبیرکل مجمع جهانی اهل بیتپ) با بیان اینکه پیروان دارای اخلاق، ادب، عقلانیت و معنویت می توانند (پ) وی افزود: کسی که محروم را دستگیر نکند، بداخلاق باشد و احساس مسئولیت نکند، نمی تواند از امیرالمؤمنین علیه السلام پیروی کند.پ) با هم تداخل دارند.

اعتراف زبانی شیعیان علیپ) بودن کافی نیست

آیت الله رمضانی با اشاره به اینکه شیعه علی (پ) بسیار سخت و دشوار است و ادعا به تنهایی کافی نیست، فرمود: پیروان علی(ع)پ) شما باید تلاش کنید، تلاش کنید، بترسید، پرداخت و این که بدانیم در راه مستقیم ثابت قدم هستیم.

نماینده مردم گیلان در مجلس خبرگان رهبری به شناخت بیش از 30 ساله خود از مرحوم حجت الاسلام صدیقی اشاره کرد و گفت: مردمی بودن، ساده زیستی و متواضع بودن، رسیدگی به مردم، توقف و رفع مشکلات مردم. فوت شده.

وی با بیان اینکه مرحوم صدیقی مسئولیت خود را به خوبی انجام داد، اظهار داشت: وقت شناسی، رعایت شأن روحانیت و دوری از هرگونه تکبر از دیگر ویژگی های بارز این روحانی محبوب بود.

آیت الله رمضانی خاطرنشان کرد: حجت الاسلام صدیقی از مدافعان سرسخت ولایت بود. حجت الاسلام صدیقی از مدافعان سرسخت ولایت بود، تصریح کرد: آن مرحوم با وجود اینکه در چند سال گذشته از وضعیت جسمانی خوبی برخوردار نبوده اما همواره با نشاط و شاکر خداوند بود.

دبیرکل مجمع جهانی اهل بیت علیهم السلام با بیان اینکه مرحوم صدیقی به مدت 17 سال در شهرهای صومعه سرا و کلاچای سمت امام جمعه را بر عهده داشت، گفت: مردم همواره از ایشان به عنوان امام جمعه یاد می کنند. یک مرد مردمی و امام جمعه انقلابی».

نماز جمعه یکی از دستاوردهای انقلاب اسلامی برای حضور روحانیت در عرصه اجتماعی بود

وی با اشاره به اینکه قبل از پیروزی انقلاب اسلامی فضای نماز جمعه بسیار محدود و روان برگزار نمی شد، گفت: یکی از مهمترین دستاوردهای انقلاب، نماز جمعه است؛ در این راستا، امام جمعه و امام زمان (عج) در این مراسم حضور داشتند. فرصت حضور روحانیت در عرصه اجتماعی و ارائه خدمات دینی فراهم شد.

آیت الله رمضانی افزود: در زمان پهلوی سازوکاری برای حضور روحانیون در مساجد وجود داشت و به مناسبت ماه محرم و صفر و ماه رمضان هیئت امنای مساجد یک روحانی را با کراوات به مسجد دعوت می کردند. که داشتند.”

نماینده مردم گیلان در مجلس خبرگان رهبری با بیان اینکه قبل از انقلاب اسلامی نگاه حداقلی به دین وجود دارد، افزود: این سوال مهمی است که آیا روحانیت و خود دین فقط برای اقامه نماز آمده اند؟ و سریع؟” یعنی هیچ واکنشی نسبت به مسائل اجتماعی ندارید؟

وی گفت: کسانی هستند که می گویند دین در حوزه اجتماعی حکمی ندارد و روحانی فقط باید نماز بخواند و عبادت کند، احکام را بیان کند و در مسائل و مشکلات اجتماعی حضور نداشته باشد.

آیت الله رمضانی با تاکید بر اینکه در آیات و روایات فراوانی به مسائل اجتماعی اشاره شده است، افزود: رسول خدا صلی الله علیه و آله و سلم به محض تشکیل حکومت، به مبارزه و دفاع از ظلم و ستم مسلمانان می پردازد. است، او باید. او ساکت نبود، این برخورد اسلام با مسائل اجتماعی است.

در قرآن 400 آیه درباره جهاد و مقاومت وجود دارد

دبیرکل مجمع جهانی اهل بیتپ) وی با بیان اینکه حدود 400 آیه در قرآن کریم مربوط به جهاد و مقاومت است، گفت: قرآن کریم به مسائل اجتماعی، اجتماعی و جمعی از جمله نماز جماعت، نماز جمعه و حج اشاره دارد. بسیاری از احکام اسلام مربوط به مجازات هایی است که بدون حاکمیت قابل اجرا نیست.

وی همچنین به جامعه مسلمانان در واقعه غدیر در حضور اباعبدالله الحسین(ع) اشاره کرد.پ) وی به همراه خانواده اش در کربلا به قمه زنی با نیزه و اسیر بچه ها اشاره کرد و گفت: اگر دین فقط برای این بود که فقط با خدا ارتباط برقرار کنیم پس چه چیزی باعث این حوادث شده است؟

آیت الله رمضانی با اشاره به اینکه در قرآن کریم آمده است که اگر مسلمان یا غیرمسلمان از شما کمک بخواهد و شما کمک نکنید مسلمان نیستید خاطرنشان کرد: ما نباید در مقابل جنایاتی که در حال حاضر انجام می شود بایستیم. صهیونیست ها رژیم فلسطین و کودکان مظلوم و زنان بی دفاع را به شهادت رساند، سکوت کنیم.

نماینده مردم گیلان در مجلس خبرگان رهبری با بیان اینکه حضرت امام خمینی (ره) روز جهانی قدس را روز اسلام تایید کردند، گفت: کشتار کودکان توسط رژیم صهیونیستی انجام می دهد. جنایات نزدیک آخرین جمعه ماه مبارک رمضان. ماه رمضان و رسانه های بین المللی در این مورد سکوت کرده اند کشتار کودکان رژیم صهیونیستی در نزدیکی آخرین جمعه ماه مبارک رمضان جنایات خود را انجام می دهد و رسانه های بین المللی در این زمینه سکوت کرده اند..

وی با مروری بر دیدگاه امام خمینی (ره) در مورد سیاست، افزود: امام راحل (رضی الله عنه) سیاست را به مکر، نیرنگ و حیله نپذیرفت، بلکه سیاست را پذیرفت. به معنای عدم انطباق، توجه، اصلاح و انحلال افراد. مشکلات، وظیفه همه مسلمانان را می دانست.

آیت الله رمضانی با اشاره به اینکه ائمه در جامعه زیارت (پ) وی را به عنوان سیاستگذار معرفی کرد و خاطرنشان کرد: امام منصب سیاسی دارد و اگر امروز این اقتدار نبود دشمنان همه را می بلعیدند و خبری از اسلام نبود.

دبیرکل مجمع جهانی اهل بیتپ) وی با اشاره به اینکه امام خمینی (ره) برداشت دیگری از واقعه غدیر خم را بیان کردند، گفت: مرحوم صدیقی شاگرد فهم امام (رضی الله عنه) بود و اسلام را با این فهم درک کرد. به مسئولیت خود کار کرد

جامعه مسلمان باید در قبال فلسطین و میانمار احساس مسئولیت کند

وی با تاکید بر اینکه جامعه اسلامی باید نسبت به فلسطین، میانمار و دیگر مظلومان جهان احساس مسئولیت داشته باشد، گفت: اگر این احساس مسئولیت را با امیرالمومنین (ع) نداشته باشیم.پ) ما خیلی دور هستیم.

آیت الله رمضانی با اشاره به اینکه امام علی (ع)پ) وی افزود: شب نوزدهم ماه مبارک رمضان به خاطر همین احساس مسئولیت به او حمله کردند و او را به شهادت رساندند.پ) برای عدالتش شهید شد.

نماینده مردم گیلان در مجلس خبرگان رهبری با بیان اینکه انقلاب اسلامی برای اجرای تمام شئون دینی شکل گرفت. انقلاب اسلامی برای اجرای همه شئون دینی شکل گرفتوی تصریح کرد: دشمن به دنبال این است که دین، اهل بیت علیهم السلام و قرآن را از دست جوانان بگیرد و ما باید با تمام توان در مقابل حمله دشمن بایستیم.

وی بر لزوم توجه به قرآن کریم تاکید کرد و گفت: در سوئد قرآن می سوزد، اما ما قرآن را به دست خود می سپاریم و با آن سخت برخورد می کنیم؛ شکی نیست که قرآن در روز قیامت از ما شکایت می کند.

آیت الله رمدانی در بیانیه ای با بیان اینکه همه از جمله دولت باید برای رفع مشکلات معیشتی مردم تلاش کنند، افزود: در گیلان باید این تلاش با جدیت صورت گیرد.

مشکل سراوان باید با جدیت حل شود

دبیرکل مجمع جهانی اهل بیت علیهم السلام به معضل زباله های سراوان اشاره کرد و گفت: شنیدم اراده جدی برای حل مشکل سراوان وجود دارد.

وی افزود: این مشکل باید خیلی وقت پیش حل می شد. اگر تفکیک زباله و موضوع بازیافت به خوبی آموزش داده می شد، با مشکلاتی که گریبانگیر مردم می شد مواجه نمی شدیم.

آیت الله رمضانی یکی از ویژگی های انقلاب اسلامی را ارائه خدمات به مردم عنوان کرد و گفت: مردم ستون های انقلاب هستند و ستون های انقلاب هستند و امیدواریم مسئولان قول های عملی بدهند و مشکلات مردم را حل کنند. مشکلات از طریق اقدامات اجرایی».

نماینده مردم گیلان در مجلس خبرگان رهبری با اشاره به اینکه ناراحتی مردم نباید آنقدر زیاد باشد که به آنها اعتماد نکنند، تاکید کرد: قوه مقننه، مجریه و قضائیه باید دست به دست هم دهند تا این اعتماد ایجاد شود.

وی خاطرنشان کرد: انقلاب اسلامی ایران باید با انقلاب حضرت ولی عصر (عج) پیوند خورد.بیا دیگه(اگر اسلام ضربه بخورد، 300 تا 400 سال دیگر از اسلام و ظهور حضرت مهدی (عج) خواهد بود.بیا دیگه) خبری نخواهد بود. ما باید وظیفه خود را درست بدانیم و به احساس مسئولیت درود برسانیم تا بتوانیم به وظیفه خود عمل کنیم.

دکمه بازگشت به بالا