عمومی

نامه‌ای به رئیس جمهور درباره انحلال جمعیت امام علی(ع)

جناب آقای دکتر روحانی – رئیس جمهور محترم
سلام و ادب
من این نامه را برای شما می نویسم تا از شما بخواهیم به وزارت کشور دستور دهید درخواست انحلال امام علی (علیه السلام) را از دادگاه پس بگیرد و موضوع را به نماینده قانونی شما بسپارد تا اصلاحات مطابق قانون را در قانون هماهنگ کند. هماهنگی ساکنان با یک هیئت امنا رویه هایی دارند. این روش با سوگند شما به عنوان رئیس جمهور در مورد حمایت از حقوق مردم ، با شعار حقوق مدنی که می دادید و با تاکتیکی که به عنوان نماد دولت خود انتخاب کرده اید ، مطابقت دارد.

من توضیحات وزارت کشور را درباره آنچه در وب سایت دولت منتشر شده است ، خواندم. این توضیحات علاوه بر رفع هرگونه ابهام ، ابهام را نیز افزایش می دهد. این تفسیر این است: “طبق مفاد مواد 8 و 34 آیین نامه سازمان های غیردولتی ، اخطار کتبی به هیئت امنا و هیئت مدیره جامعه فوق الذکر داده می شود تا از اجرای مراحل موجود با نقض قانون اساسی و اصلاح وضعیت جمعیت به منظور عملکرد شفاف مالی و اجرایی. “به منظور افزایش مشارکت قانونی و مدنی کلیه اعضا و داوطلبان فعال در آن برای جلوگیری از انحصار در تصمیم گیری و سیاست گذاری ساختار جمعیت ، که یکی از دلایل انحراف جمعیتی در اعمال اصول قانون اساسی بود.

آقای رئیس جمهور
عالیجناب به نظر شما وکیل هستید. توضیحات بالا را شخصاً بخوانید و در مورد آن قضاوت کنید. در این تفسیر ، مشخص نیست که کدام اقدام ساکنان خلاف قانون بوده است ، یا عملکرد مالی و عملیاتی مردم که به اندازه کافی شفاف نبوده است. با توجه به اینکه ساکنان از سال 2005 قانونی را تصویب و ثبت کرده اند ، مشخص نیست که درخواست اصلاح جمعیتی تحت چه قانونی تنظیم شده است و معنای عبارت “جلوگیری از انحصار در تصمیم گیری و ساختار سیاست گذاری در کشور. جمعیت”. ” اجرای اصول قانون اساسی چیست؟ البته؟ من اطلاعات کمی در مورد این ساکنان می دانم تا آنجا که من اخباری را که در رسانه ها خوانده ام می دانم ، اما به دلیل شهرت خوب آنها در بین مردم ، توضیحات فوق برای حل چنین جمعیتی ناکافی هستند.

به یاد دارم که شما آقایان چندین بار در کابینه اظهار داشتید که با اقدامات خود به موقع مانع از شروع جنگ و درگیری شدید. آیا این سیاست فقط در برابر عنصر خارجی است؟ گره ای که می تواند با دست شل شود را نمی توان به دندان انداخت؟ آیا شما هزاران فعال اجتماعی مرتبط با این قشر از مردم را دلسرد نکرده اید و هزاران عامل را انکار نکردید؟ از آنجا که من اطلاعات دقیق ندارم ، در مورد اصل موضوع قضاوتی ندارم. به نظر می رسد آنچه گفته شد تجلی داستان است. بنابراین ، من در مورد تصمیم وزارت کشور چیزی نمی گویم. و من هنوز نمی دانم که آیا تصمیم با هماهنگی شما گرفته شده است یا خیر؟ تنها حرف من این است که خرد حکم می کند هر تصمیمی را که می خواهید از طریق گفتگو اتخاذ کنید ، اگر در چارچوب قانون باشد و با حقوق مردم و نهادهای مدنی منافات نداشته باشد. راه حل آخرین مرحله است. بنابراین ، من پیشنهاد می کنم که شما به وزارت کشور دستور دهید شکایت را پس دهد ، و دکتر الجنیدی را به دعوت هیئت امنای جامعه راهنمایی کرده ، نگرانی های خود را با آنها در میان بگذارید و از آنها بخواهید با آنها هماهنگی کنند تردیدی نیست که جامعه مدنی و NGO ها علی رغم استقلال ، در هماهنگی با دولت عملکرد بهتری نسبت به مواجهه با مخالفان دارند. به هر حال تصمیم با خود شماست. متشکرم.

دکمه بازگشت به بالا