ورزشی

نمی‌توان به تنهایی بار فوتسال اصفهان را به دوش کشید

دیباروز / اصفهان معاون گتی پسند گفت: این باشگاه به تنهایی نمی تواند بار فوتسال اصفهان را به دوش بکشد ، “برخی افراد خود را هوادار فوتسال اصفهان می دانند در حالی که برخی از جوانان و فوتسال اصفهان را نابود کردند.”

محمدحسین عراقی زاده در مصاحبه با خبرگزاری دانشجویان ایران ، در مورد برنامه های گتی پاسند در سال 1400 گفت: “من از وحید شمسایی و کادر فنی او که با تمام توان خود برای یک فصل در گتی پاسند کار کردند ، تشکر می کنم. ما آشفته بودیم سال و در پایان ، اعضای هیئت مدیره گتی پاسند با اکثریت آرا voted رای دادند تا محمد کشاورز به عنوان سرمربی انتخاب شود.

وی افزود: “ما بودجه سال 1400 خود را به هیئت مدیره تحویل داده ایم و مشاوران آنها دیدگاه و برنامه نهایی را در جلسه هیئت مدیره بررسی و ارائه می دهند.”

یکی از اعضای هیئت مدیره گتی پاسند از تیم های اصلی گتی پاسند گفت: “از سال 1995 ، ما در سه گروه سنی و در بالاترین سطح در کشور استعدادهای شهرستان را توسعه داده ایم و مربیان محلی را در هر سه رده استخدام می کنیم.”

او افزود: در بزرگسالان ، ما قرار نیست تیمی بسازیم که فقط در لیگ باقی بماند و ما باید در چرخه قهرمانی ادامه دهیم.؛ ولی جیتی پسند به تنهایی نمی تواند بار فوتسال اصفهان را تحمل کند و برای عنوان بخش خصوصی فوتسال اصفهان را در حد بالاترین سطح برای ایران و آسیا قرار داده است.

و نایب رئیس باشگاه گتی پسند تأیید کرد: “بسیاری از ما دوستان واقعی هستیم که برای کمک به فوتسال اصفهان با ما تماس می گیرند یا شخصاً و به دور از بحث و گفتگو نظرات تخصصی و مشورتی می دهند و ما نیز از آنها استفاده می کنیم”. ولی برخی افراد فقط متخصص رسانه و فضای مجازی هستند.

اراکی زاده ادامه داد: ما در حال مذاکره با لیستی هستیم که توسط محمد کشاورز ارائه شده است ، همچنین در کادر فنی ، افرادی از اصفهان در کارکنان پرورش اندام ، آموزش و تجزیه و تحلیل هستند که پس از تأیید مدیر فنی مذاکرات با آنها آغاز می شود. “

و در مورد شروع تمرینات گیتی ، دوست ، وی گفت: “ما منتظر اعلام رسمی سازمان لیگ برای شروع مسابقات هستیم.” باید زمان جام جهانی فوتسال رعایت شود و تاریخی اعلام شود تا تیم ملی و باشگاه ها ضرر نکنند.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا