عمومی

نوبت جبران – دیباروز

دانشگر بهتر از هر زمان دیگری می فهمد که سرمربی اش با او شوخی نمی کند و اگر بخواهد تخلف را تکرار کند ، از مجازات این بازیکن یا هر شخص دیگری دریغ نخواهد کرد.

به گزارش روزنامه دیباروز اقتصاددان وی نوشت: فرهاد مجیدی داستان محمد دانشگر را آنقدر طولانی کرد تا سرانجام از مقام اقتدار او بخشوده شود. شاید خیلی ها انتظار داشتند که ماجرای مجازات این بازیکن قبل از اعزام تیم استقلال به جده برای حضور در مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا به پایان برسد و مجیدی با توجه به نیاز تیمش دانشگر را ببخشد ، اما فرهاد خیلی چیزها را گرفت و رفت برای عربستان سعودی. عربستان بدون این مدافع میانی. استقلال با ساختار دفاعی مشکل داشت و همه این را می دانستند. این ضعف در مسابقات تیمی نیز احساس می شد؛ جایی که برای مثال الدحیل قطر در دو بازی رفت و برگشت شش بار دروازه ال استقلال را باز کرد. با این وجود مجیدی از ریسکی که پذیرفت نتیجه گرفت. چون به هر حال آبی ها به عنوان رهبر به مرحله گروهی صعود کردند. در چنین شرایطی ، بررسی پرونده Danishgarh آسانتر بود. بدین ترتیب جلسه مشترکی بین مربی و بازیکن برگزار شد و سرانجام وی از کادر مربیگری و سایر اعضای تیم عذرخواهی کرد و اجازه حضور در تمرین را کسب کرد.

اکنون ، دنیای بسیار خوب بهتر از هر زمان دیگری متوجه شده است که سرمربی آنها با او شوخی نمی کند و اگر او بخواهد خطای خود را تکرار کند ، از مجازات این بازیکن یا هر شخص دیگری دریغ نخواهد کرد. وقتی یک مربی با یک لیست ناقص در یک تورنمنت مهم آسیایی حاضر می شود ، به این معنی است که او تصمیم خاص خود را در اولویت قرار دادن نظم گروه گرفته است. تلفن اکنون در دست همه بازیکنان است. به خصوص در مورد خود دانشجو که باید در یک سوم آخر فصل و روزهای غیبتش جبران کند. گفته می شود که بدن وی کاملاً آماده نیست و در حال حاضر مجبور است منحصراً زیر نظر مربی بدن سازی کار کند. با این حال زمان زیادی باقی نمانده است و دانشجو باید زودتر آماده شود. “دربی ، مرحله حذفی و هفته های پایانی و سرنوشت ساز در لیگ در راه است.”

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا