هر دو بال‌ را نشکنید

هر دو بال‌ را نشکنید

قرار بود قانون اساسی و قانونی باشد. اما از ابتدا برخی می خواستند مشروطه باشند و برخی می خواستند مشروعیت داشته باشند. مطمئناً اگر بی فایده بودن احزاب کنترل می شد ، کل قانون اساسی و مشروعیت ممکن می بود. اما به نظر می رسد سیاستمداران و افراد قدرتمند جامعه را مانند بدن انسان در وسط قرار می دهند و هر کدام دست خود را می گیرند و تقریباً به سمت خود می کشند. بالها فقط برای نشان دادن تقسیم نشان داده می شوند.

قانونگذاران افراطی باید بدانند که در کوتاه مدت امکان دستیابی به قدرت وجود دارد ، اما حفظ آن غیرممکن است. هاله تقدس همیشه نمی تواند مورد استفاده قرار گیرد و باعث می شود مردم از دین فاصله بگیرند. شادی های قدرت زودگذر است.

مشروطه خواهان فقط باید بدانند كه مشروطه و دموكراسی بدون ایجاد دخالت در زندگی فردی افراد می توانند در یك محیط مذهبی حفظ و اجرا شوند. کافی است قانون اساسی را به درستی اجرا کنید و به تفسیر رأی ندهید.
اگر پیمان ملی عملاً توسط طرفین پذیرفته نشود ، بال های جامعه پاره می شوند و قطعاً پایان درستی نخواهد داشت.

تمرکز قدرت در نهادهای غیرمجاز مضر است و قانون اساسی را نقض می کند.

نمی توان گرایش مردم به دین و حرکت به سمت سکولاریسم را رد کرد و پس از یک دوره زمانی دوباره برمی گردد. اگر قانون اساسی را به درستی اجرا کنیم ، نیازی به برگزاری همه پرسی یا هر چیز دیگری نیست و می تواند در وحدت ملی و تحکیم نیروهای داخلی کشور مؤثر باشد.

دکمه بازگشت به بالا