اجتماعی

هفته آتی تمامی ادارات استان مرکزی در شهرهای قرمز تعطیل خواهد بود

دیباروز / مرکزی استاندار مرکزی گفت: هفته آینده به غیر از ارائه دهندگان خدمات و بانک ها ، تمام ادارات فرمانداری در شهرهای سرخ بسته خواهند شد.

عصر روز 27 دسامبر ، آقای علی آقازاده ، در مورد ارزیابی محدودیت های اخیر کرونا گفت: طی هفته گذشته ، تمام مشاهدات ، مشاهدات و اخبار دریافت شده از فرمانداری نشان داد که مردم برنامه محدودیت را به خوبی مدیریت کردند. فرمانداران ، دانشگاه علوم پزشکی ، پلیس راهنمایی و رانندگی ، اعضای شورای امنیت و بسیجیان در اجرای طرح محله شهید سلیمانی عملکرد خوبی داشته اند.

وی با بیان اینکه عملکرد استانداری در هفته گذشته بسیار رضایت بخش بود و مردم به خوبی مدیریت کردند ، بنابراین بیش از 90 درصد گزارش ها نشان می دهد هفته گذشته موفق بوده ایم ، گفت: با مقایسه آمار هفته چهارم آنلاین و هفته اول دسامبر ، نتایج نشان می دهد که تعداد موارد مثبت ویروس کرونا در هفته اول از دسامبر 14 درصد نسبت به هفته چهارم ماه اکتبر کاهش یافته و از حدود 1860 نفر به 1410 نفر افزایش یافته و تعداد موارد بستری 37٪ به 227 نفر کاهش یافته است.

آقازاده در یک مصاحبه تلویزیونی افزود: “خوشبختانه تعداد مرگ و میرها 20٪ کاهش یافت ، از 83 مرگ در هفته آخر ماه اکتبر به 67 مورد در هفته اول دسامبر البته در نتیجه این همکاری در هفته گذشته دو هفته دیگر به نظر می رسد ، اما به نظر می رسد که ما واقعاً آمار خوبی در مورد عملکرد افراد در هفته گذشته داریم.

استاندار مرکزی افزود: دفاتر دولت در تمام شهرهای سرخ مانند اراک و ساوا ، منهای خدمات دفاتر و بانک ها هفته آینده تعطیل خواهند بود تا بتوانیم طی دو هفته آینده 100 درصد با مردم همکاری کنیم و آمارهای امیدوار کننده ای را در مورد مبارزه با ویروس کرونا در استان مرکزی به دست آوریم. .

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا