وارد فاز برنامه های میان مدت استان می شویم/ تشکر از همدلی و عقلانیت در مدیریت مسائل کلاله

وارد فاز برنامه های میان مدت استان می شویم/ تشکر از همدلی و عقلانیت در مدیریت مسائل کلاله

دیباروز/ گلستان استاندار گلستان با اشاره به تهیه نقشه راه یک ساله در بدو ورود به گلستان بر اساس سامانه پرونده در استان گفت: با تهیه 30 سند جزئی وارد میان مدت و سپس می شویم. مرحله بلندمدت برنامه ها.”

دکتر علی محمد زنگنه امروز در مراسم مرکزی افتتاح و آغاز اجرای پروژه های عمرانی و اقتصادی شهرستان کلاله که در سالن فرودگاه شهدای این شهر برگزار شد از مردم و مسئولین تشکر می کنیم. عقلانیت و توسعه مبتنی بر وحدت و همدلی مردم.

وی با بیان اینکه همه مردم و مسئولان استان باید چشم انداز استان را مدام به خود یادآوری کنند، تصریح کرد: از ابتدای ورود به استان نظام مشکلات استان را تعریف و تئوری تدوین کردیم. راه حل.

ما شبانه روز کار می کنیم، اما اگر کوتاه است عذرخواهی می کنیم

ولي گلستان از تهيه طرح اوليه يك ساله در بدو ورود به استان خبر داد و گفت: امروز با پايان سال جاري تدوين 30 سند در حال تكميل است تا بتوانيم وارد 3 سال شويم. مرحله میان مدت

زنگنه از افتتاح 3 هزار و 215 طرح و پروژه اقتصادی در هفته دولت خبر داد و گفت: این طرح ها با وام بیش از 9 هزار و 900 میلیارد تومان با تخصیص اعتبار به صورت نقدی و به میزان بالاتر از سایر استان ها. اجرا شد که تحرک بالایی در استان ایجاد کرد.

وی با اشاره به اینکه برای رفع مشکل کم آبی و قطعی برق استان به صورت شبانه روزی تلاش کردیم، ادامه داد: در این ماه های کوتاه بخش زیادی از کمبود آب را جبران کرده ایم اما اگر انگی در استان.جایی مثل کلاله مشکل کلی حل شد شرمنده و از مردم عذرخواهی میکنیم.

برخی از مدیران غیراصلی در توسعه شهرستان سهل انگاری کردند

استاندار گلستان با بیان اینکه بسیاری از مدیران غیر بومی استان در سال های گذشته درد مردم را نادیده گرفته اند، تصریح کرد: بخش بزرگی از عقب ماندگی استان ناشی از بی توجهی این مدیران غیر بومی بوده است. اگرچه ما مدیران غیر بومی خیلی خوبی هم داشتیم. من آنها را نگه می دارم و از آنها حمایت می کنم.

زنگنه افزود: با کمک دکتر آریانپور با همت مضاعف و البته حمایت از مردم و رسانه ها برای حل مشکلات کالا و شرق استان در کنار هم خواهیم ایستاد. با همین یک عمر همدلی امسال با همت همه مدیران کشوری و بومی خاموشی را به صفر رساندیم.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا