اجتماعی

مصرف آب با نیاز گلستان همخوانی ندارد/ گلایه از غیب مدیران در جلسه شورای مدیریت بحران

دیباروز/ گلستان معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار گلستان گفت: مصرف آب و برق متناسب با نیاز و ظرفیت استان گلستان نیست.

آقای محمدرضا سیدالانجی صبح امروز در ستاد هماهنگی و رهبری عملیات مقابله با بحران استان گلستان ضمن گلایه از عدم حضور برخی از مدیران در جلسه گفت: برخی از مدیران جلسه را ترک کردند و این در حال انجام است. تعجب آور است که چگونه در جلسه هیات مدیره بحران برخی از مدیران بدون اجازه استاندار گلستان جلسه را ترک کردند، برخی از مدیران در جلسه غایب بودند و افرادی را که در جلسه حضور نداشتند اعزام کردند.

وی افزود: سال گذشته مشکلاتی در حوزه آب و برق وجود داشت و امسال نیز این مشکلات همچنان وجود دارد و اداره کل هواشناسی گلستان گزارش خوبی در شورای سازگاری با خشکسالی آب ارائه کرد که در این جلسه نیز تکرار شد.

سرپرست معاونت هماهنگی امور عمرانی استاندار گلستان با بیان اینکه امسال مردم گلستان با هوای گرم مواجه هستند و مصرف آب و برق با نیاز استان همخوانی ندارد، یادآور شد: کاهش می یابد.

سیدالنجی به اقدامات لازم برای پیشگیری از آتش سوزی و اقدامات به موقع برای اطفای حریق اشاره کرد و افزود: 10 میلیارد تومان اعتبار از ستاد سفر برای تجهیز این بخش اختصاص یافته است که به مدیریت منابع طبیعی و حوزه آبخیز گلستان کمک می کند.

وی افزود: اخیرا جلسه ای با استاندار گلستان با وزیر نیرو برگزار کردیم که نشان از اعتبارات خوبی در حوزه آبفا، آب منطقه ای و برق منطقه ای داشت.

رئیس دفتر هماهنگی امور عمرانی استانداری گلستان با تاکید بر اینکه در حوزه آب جذب اعتبارات و شروع پروژه ها برای ما بسیار مهم است، تاکید کرد: در جلسه ای با وزیر نیرو هزار نفر میلیارد تومان اعتبار مازاد. به استان گلستان واگذار شده و یکی از مدیران مرتبط جذب این اعتبارات هستیم.
انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا