علمی و پزشکی

بازگشت دو شهر گلستان به وضعیت زرد/ گلستان در زمره ۱۸ استان بدون فوتی کشور

دیباروز/ گلستان معاون سیاسی امنیتی استاندار گلستان با اشاره به بازگشت شهرهای کردکوی و بندر الترکمان به شهرهای زرد، گفت: شهرهای دیگری نیز در منطقه گلستان پرآب هستند.

سیدعلی مهاجر امروز در حاشیه ستاد پیشگیری و کنترل کرونا استان گلستان با بیان اینکه تمام تمرکز ما باید بر تداوم رعایت پروتکل های بهداشتی در استانداری باشد، گفت: دولت به پروتکل های بهداشتی اهمیت می دهد.

وی گفت: متاسفانه برخی از مردم شهرستان هنوز واکسینه نشده اند و این امر با واکسیناسیون انبوه محقق خواهد شد.

معاون سیاسی امنیتی استاندار گلستان با تاکید بر اینکه اقدامات منفی در زمینه واکسیناسیون از اولویت های زیر است، خاطرنشان کرد: باید تلاش کنیم با تبلیغات و آگاهی مناسب در خصوص واکسیناسیون، سطح ایمنی جمعی استان را به حد لازم برسانیم. . مزایای واکسیناسیون

مهاجر از اجرای طرح مدیریت هوشمند کرونا از فردا خبر داد و گفت: کارکنان واکسینه نشده در مرحله اول ایمنی باید به مدت ۷۲ ساعت نتیجه آزمایش PCR را درخواست کنند و این موضوع را جدی بگیرند.

وی از بازگشت وضعیت کرونا در شهرهای کردکوی و بندر الترکمان از وضعیت آبی به رنگ زرد خبر داد و تایید کرد که در حال حاضر 12 شهر دیگر در منطقه گلستان درگیر شرایط آبی کرونا هستند.

و معاون سیاسی امنیتی استاندار گلستان در ادامه با اشاره به اینکه آمار ابتلا در استان نسبت به هشت استان دیگر در وضعیت پایداری قرار دارد، ادامه داد: استان گلستان جزو 18 استانی است که فوتی نداشته است. کشوری که 199 بیمار کرون در آن زندگی می کنند. آنها در بیمارستان بستری هستند، از جمله 48 بیمار در بخش مراقبت های ویژه و 17 بیمار که به دستگاه تنفس مصنوعی وصل شده بودند.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا