اجتماعی

واکنش استاندار به دستگیری یکی از مدیران شهری گرگان/ در برخورد با فساد با احدی تعارف نداریم

دیباروز/ گلستان استاندار گلستان به دستگیری یکی از مدیران شهری گرگان به اتهام دریافت رشوه پاسخ داد.

علی محمد زنگنه عصر امروز شنبه 21 شهریور در گفت و گو با خبرنگاران اظهار داشت: ما در برخورد با فساد خط قرمز نداریم، هرکس به مردم خیانت کند و بدون تعارف بخواهد امید و توقعی را که در مردم به وجود آمده را جریحه دار کند. با او برخورد خواهیم کرد.

وی با بیان اینکه در برخورد با فساد هیچ تسامحی وجود ندارد، تصریح کرد: جناب رئیس جمهور در دستوری که به اینجانب دادند بر رفع تبعیض، پاکیزگی، مبارزه با فساد و عدالت در بخش های مختلف آن تاکید کردند.

استاندار گلستان افزود: همه متخلفان به ویژه متخلفین که در دولت مردم بر صندلی مسئولیت تکیه می زنند بدانند که از هیچکس تعارف نمی کنم و اقدام ما با فساد قاطع و سریع خواهد بود.

زنگنا با قدردانی از عملکرد هوشمندانه، دقیق و قاطع دستگاه قضایی در این منطقه، تصریح کرد: با پرونده شهردار گرگان عادلانه و در همه ابعاد برخورد خواهد شد و تمرکز ما در مبارزه با فساد است. نه تنها مربوط به شخص خاصی است و به طور کلی به این موضوع توجه ویژه ای دارم و در جلسه امروز کنفرانس به همه اصولگرایان اعلام کردیم که این موضوع را سرلوحه دغدغه های خود قرار دهند.

به گزارش دیباروز، خبر دستگیری یکی از مدیران شهری گرگان به اتهام دریافت رشوه در روزهای گذشته واکنش های بسیاری را در پی داشت.

و ماجرا از این قرار بود که دادستان مرکز گلستان از دستگیری یکی از مدیران شهر گرگان در حین دریافت سکه طلا به عنوان رشوه خبر داد و در توضیح جزئیات این ماجرا گفت: قرار بود این مدیر برای دریافت 100 سکه طلا، پرونده پرونده ای که در اداره حقوقی این سازمان دچار مشکل شده بود، رفع شود. زمانی که این مسئول ۲۷ سکه طلا به عنوان پیش پرداخت دریافت کرد، با ورود سربازان گمنام امام زمان (عج) دستگیر شد. ).

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا