اقتصادی

پاسخ رایتل به خبر انتشار اطلاعات مشترکان

با توجه به انتشار اطلاعات در مورد پنج و نیم میلیون مشترک Rytl ، Rytl گفت که اخبار مربوط به درخواست Rajal برای باج دادن دروغ بوده است و اینکه حدس اصلی Rytl در مورد انتشار این اطلاعات از یک منبع انسانی مربوط به سال 1994 و قبل از آن بوده است.

به گزارش دیباروز ، در حالی که از ابتدای امسال خبرهای زیادی درمورد نشت اطلاعات برای کارآفرینان و کاربران برنامه به دست آمده است ، ساعاتی پیش خبرهای نشت اطلاعات 5/5 میلیون اپراتور Rytl را شنیدم که آن هم توسط معاون وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات تأیید شد. تبلیغ کننده Rytl مسئول محافظت از داده های مشترکین است و باید یک نگرش مسئولانه نشان دهد.

در همین رابطه ، Rytl گفت: “مشترکان Rytl بزرگترین دارایی ما هستند و همچنین حفظ حریم خصوصی و حفظ حریم خصوصی مشترکان Rytl یکی از اصول اساسی و خاص Rytl می باشد.

در این بیانیه به نقل از روابط عمومی این اپراتور آمده است: “در تاریخ 3 ژوئن ، رسانه ها از طریق شخصی به این اپراتور اطلاع دادند و ادعا كرد كه وی اطلاعاتی در مورد پنج و نیم میلیون مشترک دارد.” این مرد ادعا کرد که رایتل از 5 بیت کوین درخواست کرده است که از انتشار داده ها و ارسال آن به Rytl خودداری کنند ، و پس از آن که Rytl حاضر به پرداخت آن نیست ، وی اقدام به فروش داده ها بصورت آنلاین به هزار دلار کرد که ریتل مذاکره کرد. این درخواست را به شدت انکار می کند.

در این بیانیه افزود: “تاکنون هیچ سندی به جز 9 پرونده منتشرشده درباره سرقت اطلاعات پنج و نیم میلیون مشترک این اپراتور منتشر نشده است. نتایج بررسی این 9 رکورد نشان می دهد که شش رکورد بسیار قدیمی است (94 سال قبل از آن و این مشترکان دیگر فعال نیستند) از داده های گزارش شده ، شبکه Rytl. دارای سه فعال است که نشان می دهد اطلاعات مورد نظر بسیار قدیمی هستند.

تحقیقات نشان داده است که امکان سرقت اطلاعات اپراتور از طریق اینترنت وجود ندارد ، و این که Rytl از پروتکل های ماهر و ماهر استفاده می کند ، و این پروتکل ها قبلاً تشدید شده اند. حدس اصلی Rettel در مورد انتشار اطلاعات مربوط به اجداد بشر است که در سال 1994 و پیش از این اتفاق افتاد.

در همین راستا ، ما از رسانه ها می خواهیم که از ارسال هرگونه شایعه خودداری کنند و اخبار را از طریق درگاه های Rytl دنبال کنند. با توجه به پیام سرویسهای ارتباطی Rytl ، به منظور رعایت حقوق مشترکان و اخلاق ، مراحل مقرر در نظر گرفته شده است تا عاملان این پرونده را جدی بگیرند. برای جبران مشترکان عزیز که احتمالاً اطلاعات آنها منتشر می شود ، تمهیداتی اتخاذ شده است که سپس از طریق کانال های رسمی اعلام می شود.

اطلاعات تکمیلی این بیانیه گفت: “تحقیقات اولیه ریتل در مورد انتشار ادعا شده اطلاعات مشترک Rytl این است که به طور قابل توجهی کمتر از پنج و نیم میلیون نفر بود.”

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا