پرسش‌های انتخاباتی می‌توانست این‌طور باشد

جامعه‌ای که به امنیت و سلامت بها ندهد

من بعضی از برنامه ها را دیدم که فکر می کردم اگر برنامه متفاوت طراحی شود ، می تواند مفیدتر باشد. زیرا سوالات متناوب بدون ذکر رابطه آنها ممکن است سیاست کلی نامزدهای ریاست جمهوری را روشن نکند. به عنوان مثال ، وقتی به طور متناوب از شما می پرسید که درباره اشتغال ، تورم ، سیاست خارجی ، تقویت پول ملی و مواردی از این دست چه نظری دارید و یک پاسخ کلی دریافت می کنید ، ارزیابی ارزیابی پاسخ ها نامطلوب است ؛ علاوه بر این ، سیاست های اجرایی و اجرایی ریاست جمهوری باید شامل موارد زیر باشد:

– عملی بودن
– بررسی اجمالی
– با سناریوهای مختلف برای دیدن (علم آینده)
در هر صورت ، سوالات مطرح شده توسط نامزدهای ریاست جمهوری می تواند به شرح زیر باشد

1- نوع چشم انداز و مأموریت
چشم انداز و مأموریت مهم است زیرا همه سیاست های ریاست جمهوری را هدایت می کند. آیا کسانی که ادعا می کنند رئیس جمهور هستند با همه قانون اساسی موافق هستند یا برای دستیابی به اهداف خود به دنبال رای مردم هستند؟ برخی بسیار بر طبل جمهوری می کوبند و برخی در حالی که جمهوری اسلامی متحد است ، فقط به اسلام فکر می کنند. اول ، انقلاب ، آزادی ، استقلال ، جمهوری اسلامی و نه شرق و نه غرب شعار اصلی نبودند. بنابراین ، اعترافات این نامزدها می تواند مفید باشد و رسالت رای دهندگان را روشن کند

2- شناخت و جستجوی منابع و تخصیص منابع (اولویت بندی)
پس از روشن شدن چشم انداز ، آنچه برای مدیریت دولت مهم است ، آگاهی از وضعیت موجود و توجه دقیق به منابع بالقوه و واقعی موجود در کشور است. واضح است که داوطلب دارای منابع واقعی باید کار را شروع کند و توضیح دهد که چگونه می تواند از پتانسیل بالقوه استفاده کند. مهمترین نکته تخصیص منابع است ، به عبارت دیگر می توان آن را با ترتیب اولویت ها نشان داد. خوب است که به همه مسائل توجه شود ، اما مهم است که بدانید چگونه شروع به کار کنید و وارد شوید ، که به نظر آسان می آید ، اما در واقع بسیار دشوار است.

3. تولید ، توزیع و مصرف
مهمترین نقش اجرایی در تمام مراحل ، از ریاست جمهوری گرفته تا ادارات وزرا و معاونان آن ، این سه عنصر مهم است که به ترتیب به هم پیوسته اند. هیچ سیستم اجرایی نمی تواند مستقل از تولید باشد. کشور غیرتولیدی باید وارد کننده باشد و هزینه ها را یا با کنترل خود و یا با تحویل منابع خام انسانی و مادی خود به دیگران پرداخت کند. تولید اگر توزیع مناسبی نداشته باشد یا بهینه مصرف نشود روی زمین باقی خواهد ماند و تولیدکننده را ورشکست خواهد کرد.

4- سیستم تولید
تولید باید سیستماتیک باشد و در این حالت شامل انواع تولید به معنای عام است. تولید محتوای فرهنگی ، ادبی و هنری و سیاستگذاری ، اجتماعی ، سیاسی و نظامی بخشی از تولید است و تا زمانی که مزیت نسبی و رقابتی آن در نظر گرفته شود ، قابل فروش و بازاریابی است. اما اساساً می توان آن را به تحقیقات ، صنعت و خدمات تقلیل داد. آنچه در اینجا می توان تأكید كرد این است كه دامنه خدمات بسیار مهم و گسترده است و نباید آنها را به وظایف ساده كار تقلیل داد. امروزه خدمات شامل کلیه مواردی هستند که باعث تولید ، توزیع و مصرف بهینه می شوند. به عنوان مثال ، خدماتی مانند آموزش مهارت ، مشاوره در همه امور ، بازاریابی ، پیمانکاری و چانه زنی با روش های علمی از جمله خدمات هستند.

5. سیستم توزیع
سیستم توزیع شامل دانش بازارهای داخلی و خارجی و تحلیل دقیق اقتصادی آنها است. بازاریابی ، بازاریابی ، بازاریابی (از جمله نمایشگاه) از جمله مواردی است که آموزش و هنر در آنها نقش دارد و خدمات محسوب می شوند. بدون اطلاع از بازار ، توزیع خوب صورت نمی گیرد و در نتیجه ، تولید متضرر می شود. این امر علاوه بر آموزش به تجربه عملی نیز نیاز دارد. درک بازار محلی همچنین شامل تقسیم نیروی کار به خانواده ها یا مشاغل کوچک و جمع آوری محصولات آنها است.

6. کاهش ضایعات: به حمل و نقل و حمل و نقل توجه کنید

در هر فرآیند از تولید تا توزیع ، ضایعات اجتناب ناپذیری وجود دارد. کاهش ضایعات مهم است. و دولتی که به آن فکر می کند ، در مورد زمین ، هوا ، دریا ، ترانزیت و قبل از آن جاده ها در سطوح مختلف فکر و برنامه ریزی می کند.

7. سیستم مصرف
پرهیز از مصرف گرایی ، و ارائه الگوی مصرف بهینه در رابطه با رشد جمعیت ، یکی از موضوعات مهم در اداره کشور است. این وظیفه قوه مجریه است که از تجمل گرایی جلوگیری و کنترل کند و خانه های لوکس در سطوح و مناطق مختلف برای یک فرد یا سازمان ایجاد کند.

8. بازیافت و بازخورد
زباله های پس از مصرف باید با مسدود کردن و کنترل الگوی مصرف به حداقل برسد. اما برای بقیه ، باید برنامه ای برای انحراف پسماند پس از مصرف مصرف شود. توانبخشی در علوم انسانی همچنین شامل ترمیم معلولیت ، فرسودگی شغلی و افسردگی ناشی از حوادثی مانند جنگ و سایر بلایای طبیعی است که از جمله این خدمات خدمات اجتماعی و حقوق بازنشستگی این افراد و در صورت امکان وارد چرخه تولید است. توجه به این عناصر کارکنان را ترغیب می کند تا آینده خود را در امنیت ببینند. اما بازخورد نتیجه آزمایشاتی است که دوباره به مرحله تولید رسیده و در بعضی موارد حتی روی نوع نگاه و پردازش آن تأثیر می گذارد.

9- سه اصل مدیریت
دانش علمی ، شفافیت اطلاعات و بهبود سیستم مالیاتی سه رکن مهم مدیریت است. مجری باید عاقلانه عمل کند و مدیریت آن نباید “باری از هر جهت” یا “امور روزمره” باشد. آنکس که نادان کار می کند بیشتر از این که به ضرر آن باشد آسیب می رساند. آموزش مفید و م atثر در مقاطع ابتدایی و بالاتر در پیش زمینه قرار دارد. بسیاری از کارهای انجام شده نه توجیه علمی دارند و نه توجیه اقتصادی و فرهنگی دارند. این خطاها باید شناسایی ، وارد شده و از تکرار آنها جلوگیری شود.

نکته دوم شفافیت اطلاعاتی است که مردم باید از آن آگاه باشند و همچنین موارد امنیتی. شفافیت اطلاعات منجر به مشارکت عمومی ، افزایش سرمایه اجتماعی و جلوگیری از رانت خواری می شود.
سیستم مالیاتی بهینه نیز یکی از ارکان مهم مدیریت است. اگر شفافیت در اطلاعات وجود داشته باشد ، جمع آوری مالیات از افراد ثروتمند ضروری است.

10- تنظیم ، ساختار و ارائه فاکتورهای حقوقی
وقتی موارد فوق از دیدگاه کاندیدای اجرایی مورد توجه قرار گیرد ، اجرای آن مستلزم ساختار و سازماندهی مناسب است و برای این منظور ، وی باید لوایح قانونی را تهیه کرده و از قانونگذار کمک بگیرد.
به نظر می رسد اگر تمرکز سیستماتیک بر موارد بالا و در بالای آن تولید ، توزیع و مصرف باشد ، سایر موارد مانند روابط خارجی ، تقویت پول ملی ، مبارزه با فساد و قاچاق جایگاه و وضعیت خود را پیدا می کنند. کشور پیشرفت خواهد کرد.

دکمه بازگشت به بالا