عمومی

مجامع انتخاباتی فدراسیون‌های ورزشی

به گزارش پایگاه خبری دیباروز،
خسروی مدیرکل دفتر امور مشترک فدراسیون های ورزشی در برنامه ورزشی نبض در گفتگو با دیباروز گفت: قرار است انتخابات ده فدراسیون برگزار شود و از این میان صلاحیت نامزدهای چهار فدراسیون تایید شد. و انتخابات برگزار شد.» در آینده نزدیک برگزار خواهد شد.»
خسروی گفت: احراز صلاحیت نامزدهای ریاست جمهوری و اعضای کمیسیون زمان بر است، اما تلاش می کنیم که انتخابات در موعد مقرر برگزار شود.
وی با بیان اینکه بیست روز پس از پایان دوره تمامی دعوتنامه ها به اتحادیه ها ارسال شده است، افزود: این انتخابات طبق قانون اساسی جدید انجام می شود و با اجرای انتخابات بسیاری از ابهامات و سوالات برطرف می شود.
بر اساس اساسنامه جدید، فدراسیون ها باید کمیته خود را متشکل از ورزشکاران، داوران و مربیان تشکیل و فعال کنند تا نمایندگان خود را برای حضور در مجمع معرفی کنند.

جامعه ورزش از روند انتخابات فدراسیون راضی نیست

حسن ملکی مربی تکواندو با انتقاد از روند انتخابات فدراسیون ورزشی گفت: اگر ورزشکاران رشته ای از مدیریت 10 ساله ریاست فدراسیون ناراضی باشند، انتخاب مجدد با استفاده از نظرات ظلم به آن رشته ورزشی است.

وی افزود: یکی از شروط عضویت در بدنه آموزش این است که 250 هنرجو داشته باشد در حالی که 250 هنرجو از همین منفعت مالی برخوردار خواهند بود.

مالکی گفت: این یک اشکال است که مربی ای که فقط 250 شاگرد دارد می تواند در کمیته آموزش عضویت داشته باشد اما مربی ای که در تکواندو تاثیرگذار بوده نمی تواند عضویت داشته باشد.

دکمه بازگشت به بالا