عمومی

کرونا و قرنطینه دو هفته‌ای

اگر اقدامات احتیاطی با پروتکل های بهداشتی دنبال نشوند ، منحنی تاج به سرعت و به طرز چشمگیری افزایش می یابد. به خصوص هنگامی که صحبت از زمستان ، سرما و احتمال ابتلا به سایر بیماری های عفونی مانند “آنفلوانزا” می شود.

به گزارش روزنامه دیباروز اطلاعات و او نوشت: “ما در شرف پایان قرنطینه دو هفته ای کرونا هستیم که برای مقابله با بیماری همه گیر و به دستور دولت توسط ستاد مرکزی تصویب شد.” وزیر بهداشت اعلام کرد که نتایج ظرف دو هفته اعلام خواهد شد. اما از این پس علائم مثبت آن حداقل در دو قسمت ظاهر می شود. اول ، مردم در سراسر کشور نسبت به خطرات مهلک اپیدمی کرونا حساس تر می شوند و بیشتر و بیشتر به رهنمودهای بهداشتی و پیشگیری پایبند هستند. دوم ، طبق گفته سخنگوی ستاد کرونا ، طبق آمار ، از این به بعد کار قرنطینه خوبی دیده می شود. “در این دوره ، 160 شهر سرخ به 37 شهر کاهش یافت ، اما متأسفانه تهران هنوز در وضعیت قرمز است.”

همچنین ، طبق گفته سخنگوی ستاد مرکزی کرونا ، اگر پروتکل های بهداشتی رعایت نشوند ، ما شاهد تشدید کرونا و تبدیل شدن آن به یک فاجعه خواهیم بود! وزیر کشور همچنین آمار جدیدی را منتشر کرد که نشان می دهد تاکنون فقط 3٪ از مردم کشور از بیماری عروق بیماری کرونا قلب رنج می برند ، اما اگر اقدامات پیشگیرانه با پروتکل های بهداشتی دنبال نشود ، منحنی به سرعت و به طرز چشمگیری افزایش می یابد ، به ویژه هنگامی که صحبت از زمستان ، سرما و احتمال ابتلا به سایر بیماری های عفونی می شود. مانند “آنفلوانزا”.

یک سری مصاحبه ها و گزارشات مقامات در مورد قرنطینه دو هفته ای کرونا نشان داد که مفید و نسبتاً خوب است ، زیرا باعث افزایش آگاهی عمومی و هشدار نسبت به عواقب مرگبار و خطرات اپیدمی از نظر کمی و کیفی شد. مشاهدات مطرح شده است. اما همانطور که وزیر بهداشت ، دکتر نامکی ، در مصاحبه ای با عبارت “من از مردم به شدت س askال می کنم” گفت ، پس از دو هفته قرنطینه ، فکر نکنید که کار تمام شده است و در این صورت روابط در کار و فعالیت های اجتماعی عادی شده است. این بار ، یک تجربه شروع خوب در اجرای پروتکل های سالم و نظارت بر آنها با ضعف مداوم و در نهایت تجربه یک مرحله فاجعه بار دیگر ظاهر خواهد شد!

در پایان دو هفته قرنطینه ، اجرای این دو اصل همچنان ضروری است. اول ، ادامه “اقتدار” (اقتدار) توسط گروهی از مقامات در بخشهای مختلف ، و به ویژه رعایت دستورالعمل ها توسط مراکز خدمات ، دفاتر و فعالیت های روزمره در سطوح مختلف جامعه. ثانیا ، ادامه فرهنگ سازی از طریق آموزش مداوم آن در رادیو ، مطبوعات و مراكزی كه با مردم ارتباط عمومی دارند ، به طوری كه همه درمی یابند كه استفاده از پروتكل های بهداشتی نه تنها برای سلامت فردی آنها ، بلكه برای مسئولیت ملی و وظایف شرعی نیز ضروری است. او آن را فهمید

ما تجربه جنگ و خطرات مرگبار بمباران را داریم. یادم می آید مدت کوتاهی پس از اینکه دشمن بمباران شهرها را آغاز کرد ، به این نتیجه رسیدیم که اولین و مهمترین اقدامی که باید با آن روبرو شود ، آموزش همه اعضای جامعه در مورد خطرات مخرب و مهلک بمب گذاری است و در عین حال به مردم آموزش می دهد که چگونه با آنها برخورد کنند. تماشا کنید و عمل کنید. سطوح این تحصیلات در بخشهای مختلف آن از محله و کوچه ها تا سطح شهر و مراکز با نسبتهای مختلف تمرکز از فردی به مجموعه اجتماع دیده می شد. اندکی پس از شروع بمباران شهرها ، از زمینه آموزش فرهنگی و گسترش اطلاعات محافظت فردی و جمعی ، مقاومت ملی ظاهر شد. به عبارت دیگر ، ما اکنون برای مقابله با اپیدمی مرگبار کرونا به دو اصل نیاز داریم: رشد دانش و آگاهی برای مقابله با آن و سایر انطباق ها با مجموعه پروتکل های بهداشتی که توسط ستاد مبارزه با فساد کرونا تنظیم و گزارش می شود. قدرت سلطه هر چقدر گسترده و قوی باشد ، مگر اینکه تقابل براساس آگاهی باشد ، نتیجه لازم و مطلوب حاصل نخواهد شد. اساس مقاومت ملی آگاهی دقیق و ضروری از خطرات دشمن است.

با پایان دو هفته قرنطینه ، وزیر بهداشت و ستاد مرکزی تاجگذاری از این موضوع راضی نیستند و آنها همکاری مردم را تحسین می کنند ، اما آنها هنوز هم می خواهند که حساسیت ما را برای مقابله با خطرات این اپیدمی از دست ندهیم ، طبیعی شده است. اخبار واکسن کرونا این روزها جهانی شده است. اگرچه این خبر امیدوار کننده است ، اما همه مراکز واکسن در سراسر جهان گزارش دادند که حداقل تا تابستان سال آینده خطرهای مهلک اپیدمی کرونا وجود دارد و نباید آنها را دست کم گرفت. “با این خبر ، ما باید آموزش بهداشت را ادامه دهیم و آن را کنترل کنیم” تا از خود محافظت کنیم و جامعه. “

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا