عمومی

گروه تروریستی طالبان به تمام وعده‌هایش پشت پا خواهد زد

سردبیر روزنامه “جمهوری اسلامی” گفت که گروه تروریستی طالبان پس از تقویت قوت از همه وعده های خود عقب نشینی می کند و اهداف خود را در قرون وسطی دنبال می کند.

به گزارش دیباروز ، شما یادداشتی از مسیح مهاجر با عنوان “پرده ها کشیده شده” را خواندید:

رضاخان برای فریب مردم به مراسم عزاداری امام حسین (علیه السلام) می رفت و حتی خود را با گل مالش می داد. پس از به قدرت رسیدن و رضاشاه ، مساجد را بست و حسینیه و تقیه را به انبار تبدیل کرد و چهره واقعی خود را با ضربات دیگر به دین و متقیان نشان داد.

گروه تروریستی طالبان اکنون با اعزام مأموران خود به مساجد و حسینیه در شهرهای مختلف افغانستان و تظاهر به پیروی از اعتقادات شیعه ، در تلاش است تا شیعیان را فریب دهد ، گویی می خواهد از حاکمان خود و زنان افغانی برای حکومت زمان بگیرد. آنها چه کسانی هستند

بدون تردید این گروه متحجر و تروریستی پس از تحکیم قدرت از تمام وعده های خود چشم پوشی کرده و در قرون وسطی به دنبال دستیابی به اهداف خود خواهد بود.

طالبان در چارچوب یک توطئه خاص آمریکایی که رئیس فاسد ارتش افغانستان بخشی از آن بود ، به قدرت رسیدند و هر آنچه در هفته های گذشته اتفاق افتاد ، توطئه ای برای اجرای این توطئه بود.

این روزها فیلم هایی در فضای مجازی دست به دست می شود که نشان می دهد رهبران طالبان با هواپیماهای آمریکایی به افغانستان باز می گردند ، تروریست های طالبان مجسمه شهید مزاری را منفجر می کنند و رهبران طالبان به ماموران خود دستور می دهند تا منتظر تصرف پنجشیر باشند و سپس محاکمه و اعدام می شود. هرگز مخالفت نکنید.

این چهره واقعی طالبان است و آنچه رسانه های ملی این روزها این گروه را به تصویر می کشند غیرواقعی است ، همانطور که این روزها تحلیلگران فداکار تلاش می کنند طالبان را در ملاء عام به تصویر بکشند.

حرکاتی که این روزها آمریکایی ها برای فاصله گرفتن از طالبان انجام می دهند و آنچه برخی رسانه های غربی در همین زمینه می گویند و می نویسند ، بخشی از همان توطئه برای فریب افکار عمومی است.

طالبان به دلیل ایدئولوژی سلفی ها نمی توانند تغییر کنند. این گروه به دلیل قومیت خود دولت افغانستان را به پشتون ها نسبت می دهد و اگر در مراحل اولیه شکست بخورد ، یک تاکتیک خواهد بود و قدرت را در مراحل بعدی در انحصار خود خواهد داشت.

ذبیح الله مجاهد ، سخنگوی طالبان که اکنون وزیر فرهنگ و ارشاد است ، در اولین مصاحبه خود پس از تصرف کابل گفت: “ما اصول اسلامی ، شرع خود و این حق ما خواهد بود …” شریعت حق کار خواهد داشت. “

این اظهارات به وضوح نشان می دهد که طالبان ایمان خود را رها نخواهند کرد ، زیرا اسلام و شریعت ، به گفته این گروه استخوانی ، دقیقاً همان چیزی است که آنها در عمل در آغاز وجود خود نشان داده اند. به همین دلیل ، بهتر است کسانی که در ایران امیدوارند این گروه را جذب کنند در تجزیه و تحلیل خود تجدید نظر کرده و اطمینان حاصل کنند که اگر راه خود را ادامه دهند ، پس از بسته شدن پرده ها و توطئه مشترک آمریکا و طالبان علیه افغانها مردم و جمهوری ، اگر اسلام ایران افشا شود ، پشیمان خواهند شد.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا