برترین های کسب و کارعمومی

معرفی بهترین کرم پودر ها برای گریم عروس

5 بهترین کرم پودر برای آرایش عروس

فونداسیون پایه و اساس همه آرایش ها از جمله آرایش عروس است. بنابراین، برای انتخاب بهترین کرم پودر گریم عروس، لازم است تا حدودی از ساختار و عملکرد هر یک از آنها آگاهی داشته باشید. تا انتهای مطلب با ما همراه باشید و با توجه به نکات آنها به راحتی می توانید کرم پودر را برای آرایش عروسی انتخاب کنید.

1- لباس های بلند و نارس

محصولی ساخت آمریکا بسیار نرم و مناسب برای پوست های مختلط، خشک و حساس.

پوشش دهی بالا و استفاده 16 ساعته، کرم پودر نارس را به یکی از بهترین کرم پودرهای آرایش عروس تبدیل کرده است. این کرم حاوی عصاره های گیاهی مانند تمشک، هندوانه و سیب است که به مرور زمان نرمی و لطافت خود را برای پوست از دست نمی دهد.

اگر در آب و هوای مرطوب، گرم یا مرطوب زندگی می کنید، می توانید از این کرم بدون نگرانی از پاک شدن آرایش یا آسیب دیدن آن استفاده کنید زیرا در برابر گرما و رطوبت مقاوم است.

علاوه بر پوشاندن و پوشاندن عیوب پوست به صورت حرفه ای. مرطوب کننده نوردیک نیز مرطوب کننده است.

۲- آب زیبایی فینیش طبیعی گوچی

یکی از بهترین پایه ها برای آرایش عروس. با 40 سایه برای انتخاب، پیدا کردن فونداسیون عالی آسان است. دارای فرمولی مناسب برای انواع پوست و تکنولوژی خاصی است که چین و چروک و لکه های تیره را از بین می برد. پوشش متوسطی می دهد اما اگر می خواهید کمی پرتر به نظر برسید به راحتی قابل ساخت است.

3- لباس دو نفره استی لادر (ESTee Lauder Double Clothes)

این محصول بلژیکی با سایش 24 ساعته، پوشانندگی بسیار بالا و SPF 10 می باشد.این کرم پودر برای مدت طولانی مات و طبیعی می ماند اما روی پوست احساس سنگینی نمی کند و به آن اجازه تنفس می دهد.

کرم پودر استی لودر در برابر تعریق مقاوم است و همین ویژگی این کرم را برای آرایش عروس مناسب می کند.

آنها فاقد روغن و آلرژن هستند و می توانند روغن را برای ساعت ها کنترل کنند. بنابراین یکی از بهترین محصولات آرایش عروس برای انواع پوست مخصوصاً چرب است.

4- شارلوت تیلبری Airbrush Flawless Longwear Foundation

برای کسانی که بدون استفاده از رنگ واقعی می خواهند یک اثر اسپری کرم داشته باشند، این یک گزینه عالی است. شارلوت تیلبری به دلیل تولید محصولاتی که پوست را به طور طبیعی پاک می کند، شناخته شده است و این محصول نیز از این قاعده مستثنی نیست. آبرسان و سبک، مقاوم در برابر رطوبت و آب است و دارای یک ماده منحصر به فرد است که پس از استفاده پوست را خنک و شاداب می کند، مناسب برای عروس تابستانی. این شامل مجموعه ای منحصر به فرد از مواد است که به کاهش چین و چروک کمک می کند.

5- کرم درماکول مات فوفو (کنترل مات درماکول)

ساخت اروپا یکی از محبوب ترین پودرهای آرایشی است. این محصول به دلیل پوشانندگی بالا و پایداری خوب به دلیل ضدآفتاب و آب بودن، محبوبیت زیادی در بین مردم پیدا کرده است. این کرم برای انواع پوست مناسب است و آکنه، جوش و سیاهی زیر چشم را کاملا از بین می برد.

کرم پودر مات درماکول بسیار سبک بوده و تاثیری روی پوست ندارد.

نتیجه

برای خرید کرم پودر عروس می توانید به فروشگاه اینترنتی موراشین مراجعه کنید.

دکمه بازگشت به بالا