کرم آبرسان قوی برای پوست خیلی خشک

انواع آبرسان برای پوست خشک

اگر به جوان ماندن پوست اهمیت می‌دهید، باید آبرسانی به آن را جدی بگیرید. این جمله‌ای تکان‌دهنده اما واقعی است؛ زیرا آبرسان‌ها با تشدید کلاژن‌سازی در بافت پوستی، بروز چین و چروک و پیری پوست را به تعویق می‌اندازند. حال اگر تایپ پوستی، خشک یا کم‌آب باشد، نیاز به آبرسانی بیشتر احساس می‌شود، اما نکته تأمل‌برانگیز این است که هنگام خرید آبرسان پوست خشک باید به چه ویژگی‌هایی دقت داشت؟ هنگامی که از اهمیت آبرسان برای پوست خشک صحبت می‌کنیم، باید به ویژگی‌ها و فرمولاسیون آن توجه داشته باشید. هر آبرسانی نمی‌تواند نقش یک رطوبت‌رسان عالی را ایفا کند؛

پوست |کرم

زیرا میزان رطوبتی که از طریق آبرسان به پوست می‌رسد، بسیار حیاتی است. این رطوبت بافت پوست را شاداب نگه می‌دارد و از پوسته‌پوسته شدن سطح پوست جلوگیری می‌کند. در ترکیبات یک آبرسان خوب برای پوست خشک اغلب از هیالورونیک اسید، ویتامین E، اسید لاکتیک و گلیسیرین استفاده می‌شود. این مواد وظیفه تغدیه‌رسانی به سلول‌های پوست را دارند و به همین علت، در شادابی پوست بسیار اثرگذار هستند. همچنین وجود هیالورونیک اسید علاوه‌بر شادابی باعث روشن‌تر شدن پوست و لایه‌برداری آن می‌شود.

بهترین برند آبرسان پوست خشک

استفاده از آبرسان، درست پس از شست‌و‌شوی عمقی صورت است. بعضی از شوینده‌ها یا میسلار واترها به‌گونه‌ای هستند که قابلیت آبرسانی به پوست‌های خشک‌ را دارند. در این حالت، صورت رطوبت موردنیاز را دریافت می‌کند و دیگر نیازی به استفاده مجزا از کرم و سرم آبرسان پوست خشک نیست. در زمینه تولید ژل هیدرودرمی هایلایف برای پوست خشک در حال فعالیت هستند، اما نمی‌توان همه آن‌ها را بهترین دانست. به همین علت، ما لیستی از بهترین و سازگارترین برندهای آبرسان مخصوص پوست خشک را معرفی می‌کنیم:

  • آبرسان 72 ساعته پوست‌های خشک و حساس لورال
  • ژل کرم آبرسان هیدروبوست نوتروژینا
  • ژل کرم آبرسان سیمپل
  • میسلار واتر آبرسان سیمپل مدل water boost
  • ژل شست‌وشو و آبرسان پوست خشک و نرمال سراوی (Cerave)
  • سرم آبرسان پوست خشک و هیدروبوست نوتروژینا
  • ماسک خواب آبرسان drink up intensive
  • ژل کرم آبرسان مویسچر 72 ساعته اینتنس کلینیک
  • میسلار واتر آبرسان مناسب پوست مختلط و خشک چلنج

در کنار این آبرسان‌ها می‌توان به ست‌های مراقبت از پوست خشک نیز اشاره کرد که توسط برندهای درجه یک ارائه می‌شوند:

  • ست آبرسان پوست کلینیک مدل مویسچر سرج اینتنس
  • ست مراقبت از پوست کره‌ای آبرسان پوست نرمال و خشک لانیژ
  • ست آبرسان، ترمیم‌کننده و ضدچروک کلینیک مدل اسمارت

نکات مهم خرید آبرسان مخصوص پوست خشک

اگر می‌خواهید یک آبرسان قوی پوست خشک خریداری کنید، پیشنهاد می‌کنیم قبل از خرید به نکات زیر توجه داشته باشید:

  • در فرمولاسیون آبرسان خوب برای پوست خشک نباید از مواد عطری و الکل استفاده شود؛ زیرا این مواد باعث حساسیت و التهاب پوست خواهند شد.
  • هنگام بررسی مشخصات موقع خرید آبرسان پوست خشک به سبک بودن بافت و جذب سریع آن حتما توجه کنید.
  • اگر به فکر یک خرید اقتصادی است، می‌توانید باتوجه به بازه قیمت آبرسان پوست خشک، انتخابتان محصولی با حجم بیشتر باشد.
  • آبرسان‌ها در قالب سرم، ژل، کرم یا همراه با خاصیت شویندگی باشند. هنگام خرید توجه کنید که ژل آبرسان پوست خشک می‌خواهید یا مدل سرم و کرمی را؟!

خرید اینترنتی آبرسان مناسب پوست خشک

داشتن آبرسان در روتین مراقبت روزانه از موارد الزامی به شمار می‌آید و صحبت از مزایای آن به چند پاراگراف محدود نمی‌شود. اگر پوستتان خشک و کم‌رطوبت است، از برندهای و فروشگاه‌هایی خرید کنید که اعتماد مشتریان خود را به بهترین وجه پاسخ داده‌اند. خبر خوب ما برای شما آن است فروشگاه شیمن شاپ برترین انواع کرم آبرسان برای پوست خشک را از مطمئن‌ترین برندها در اختیار مشتریان قرار داده است‌. تنها کافیست سری به فروشگاه بزنید و با انتخاب آبرسان مدنظرتان، به خریدی باکیفیت دست پیدا کنیدشاداب نگه داشتن پوست نیاز به مراقبت هایی چون آبرسانی و هیدراته شدن دارد.

این موضوع برای پوست های خیلی خشک از اهمیت بالاتری برخوردار است. به ویژه اینکه افرادی با پوست خیلی خشک با معضلات رایجی چون پوسته پوسته شدن، پیری زودرس و ایجاد چروک در سنین کمتر از 40 سال دست و پنجه نرم می کنند. در این شرایط استفاده از یک کرم آبرسان قوی برای پوست خیلی خشک تنها راه حل ممکن است. با خرید بهترین می توانید ضمن پیشگیری از پیری زودرس، کاهش چین و چروک ها و در نهایت پوستی شاداب را تجربه کنید. رسیدن به این هدف مستلزم این است که بهترین انواع این محصولات مراقبتی را بشناسید.

آبرسانی در هر سنی یک پیش نیاز ضروری برای داشتن پوستی سالم و شاداب است. برای برخی از انواع پوست توجه به این موضوع اهمیت بیشتری پیدا می کند. در افرادی با پوست خشک به دلایلی چون پوسته پوسته شدن و پیری زودس پوست، مصرف کرم ها و لوسیون های مرطوب کننده اهمیتی دو چندان پیدا می کند. با توجه به تنوع گسترده این محصولات در بازار، شناخت بهترین انواع آنها کار را برای شما آسان می کند. کلینیک، کرم آبرسان قوی پوست صورت خارجی آبرسان کلینیک محصولی فاقد چربی است که با ترکیباتی چون اسید هیالورونیک و مخمر آلوئه ورا در برطرف کردن خشکی و درخشندگی پوست بسیار موثر عمل می کند. با خرید  تا 100 ساعت پس از شستشوی صورت، نگرانی بابت تامین رطوبت آن نخواهید داشت. سایر ویژگی های این محصول عبارت است از:

  • بافتی سبک و ژلی دارد و به سرعت جذب می شود.
  • برای پوست های خیلی خشک و خیلی چرب گزینه مناسبی است.
  • فاقد پارابن و فتالات است.

کرم آبرسان کلینیک 100 ساعته (Clinique)  ام کیو، رطوبت رسان و ضد التهاب مدل Rich فرمولاسیونی از ترکیبات گیاهی دارد. با خرید این کرم هیچ نگرانی بابت خشکی و التهاب پوست تان نخواهید داشت. این محصول علاوه بر تامین رطوبت، از پیری زودرس پوست هم پیشگیری می کند.

  • هر گونه التهاب و قرمزی پوست با مصرف این محصول ایرانی از بین می رود.
  • بازگرداندن کلاژن از دست رفته و افزایش خاصیت ارتجاعی پوست از دیگر مزایای استفاده از این آبرسان است.

در پایان، اهمیت استفاده از کرم ابرسان قوی برای پوست خشک عوامل محیطی مختلف از جمله مواد شیمیایی، آلودگی ها و گرد و غبار تاثیری منفی در میزان چربی و رطوبت مورد نیاز پوست دارند. به همین دلیل استفاده از یک کرم مرطوب کننده در روتین روزانه مراقبت های پوستی الزامی است. توجه به این موضوع به ویژه برای پوست های خیلی خشک اهمیت بالاتری پیدا می کند. استفاده از کرم آبرسان قوی مانند کلینیک، ام کیو، درماتیپیک و .. برای پوست خیلی خشک باعث تامین رطوبت مورد نیاز آن می شود. این محصولات به دلیل دارا بودن ترکیبات خاصی چون شی باتر، هیالورونیک، روغن آرگان، بابونه و عصاره آلوئه ورا، ضمن تغذیه پوست، چربی از دست رفته آن را نیز تامین می کنند.

دکمه بازگشت به بالا