گلستان شناسنامه خاویار ایران است

خاویار |شناسنامه

دیباروز/ گلستان معاون وزیر و رئیس سازمان شیلات ایران با اشاره به اینکه بخش زیادی از مرغوب ترین خاویار جهان در آب های استان گلستان کشت می شد، گفت: در واقع می توان گفت گلستان هویت خاویار ایرانی است.

مهندس سید حسین حسینی در حاشیه مراسم تودیع و معارفه مدیرکل ماهیگیری گلستان در گفت و گو با اصحاب رسانه با توجه به اینکه راهنما امسال را سال تولید، دانش بنیان و اشتغال نامیده است، اظهار داشت: این نامگذاری بی شک افزایش یافته است. وظایف و وظایف متولیان امر به ویژه در زمینه کشاورزی و شیلات.

وی با بیان اینکه شناسایی کامل توانمندی های موجود در حوزه شیلات از اولویت های ما برای دستیابی به شعار سال است، افزود: پس از تعیین تکلیف باید دست به دست هم دهیم تا به این توانمندی ها دست پیدا کنیم و بهره وری ایجاد کنیم.

رئیس سازمان شیلات ایران با تاکید بر اینکه در حوزه امنیت غذایی، توسعه دریا و اقتصاد دریایی باید به سمت مکانیزاسیون و تولید دانش بنیان حرکت کنیم، خاطرنشان کرد: امروز زمان آن فرا رسیده است که از روش های نوین استفاده کنیم زیرا امروز در این زمینه با تشکر از شما، به خدا نیروهای متعهد، متخصص و پژوهشگر به اندازه کافی وجود دارد.

حسینی با اشاره به اینکه شعار ما در سازمان شیلات دولتی این است که آب را مصرف نکنیم بلکه مصرف کنیم، ادامه داد: این شعار با استفاده از فناوری های نوین محقق شد و امروز معتقدیم هر زمان که با دانش، مدیریت را پیش ببریم. ما قطعا موفق خواهیم شد بنابراین، باید دانش و تجربیات دیگران تولید و محاسبه شود.
به گزارش دیباروز، در مراسم تکریم و معارفه مدیرکل شیلات گلستان، معاون وزیر و رئیس سازمان شیلات ایران، معاون اقتصادی استاندار گلستان، فرماندار بندرترکمان و نماینده این شرکت حضور داشتند. گرگان و آق قلا در مجلس شورای اسلامی، نماینده ولی فقیه در سازمان جهاد کشاورزی استان، جمعی از مدیران کشوری و محلی و جمعی از تولیدکنندگان و آبزی پروری استان را برگزار کردند. تالار اداره کل شیلات گلستان.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا