اجتماعی

آیین‌نامه اجرایی آموزشگاه‌های رانندگی ابلاغ شد

توسط معاون اول رئیس جمهور؛

اجرای آیین نامه اجرایی آموزشگاه های رانندگی پس از اصلاحیه به امضای محمد مخبر ابلاغ شد.

به گزارش گروه سیاست در خبرگزاری آنا، هیئت وزیران در جلسه 6 مهرماه جاری در راستای سهولت کسب و کار و تمدید مجوز برای دارندگان گواهینامه آموزشگاه رانندگی، با اصلاح بند (ج) ماده (4) اقدام کرد. . از آیین نامه اجرایی آموزشگاه های رانندگی در مورد شرایط بهره برداری از تاسیسات و مصوب مدیر آموزشگاه های مذکور.

بر اساس اصلاحیه آیین نامه مذکور، شرط داشتن حداقل مدرک تحصیلی دیپلم برای موسس و حداقل مدرک تحصیلی لیسانس برای مدیر آموزشگاه های رانندگی تنها شامل آموزشگاه هایی می شود که پس از ابلاغ این آیین نامه مجوز تاسیس خود را اخذ کرده اند.

صدور مجوز فروش املاک مازاد از وزارت جهاد کشاورزی

هیئت وزیران در جلسه بیست و چهارم مهرماه به پیشنهاد وزارت جهاد کشاورزی و به استناد ماده (115) قانون محاسبات عمومی کشور و در اجرای بند (1) تفاهم نامه تصمیم گرفت. (8) ماده یک قانون بودجه سال 1401 کل کشور به این وزارتخانه اجازه داده شد در اجرای ماده (12) قانون تشکیل وزارت مذکور، اموال غیرمنقول مازاد آن را که هنوز فروخته نشده است بفروشد. که مجوز فروش آن بر اساس مصوبه هیأت وزیران صادر شده و وجوه حاصل به حساب مذکور در بند قانونی مذکور واریز و هزینه می شود.

در همین راستا، محمد مخبر معاون اول رئیس جمهور از تصمیم برای صدور مجوز فروش املاک مازاد وابسته به وزارت جهاد کشاورزی خبر داد.

انتهای پیام/

دکمه بازگشت به بالا