علمی و پزشکی

از مرگ مغزی نوجوان ۱۶ ساله تا افزایش جان‌باختگان و تیر خلاص بر پیکر کادر درمان

دیباروز / بوشهر دبیر مرکز کنترل کورنا در استان بوشهر اظهار داشت: روند رو به افزایش بستری در موارد مثبت تاج در بیمارستان های استان بوشهر ادامه دارد که منجر به افزایش تعداد قربانیان شده است.

سعید آل کاشمیری با تشریح وضعیت استان بوشهر با توجه به شیوع تاج گفت: “در هفته های اخیر به جامعه هشدار داده ایم که اگر تعداد بیمارستان های بخش مراقبت های ویژه افزایش یابد ، ما نیز شاهد افزایش تلفات خواهیم بود.”

وی درباره تسلیت خود به خانواده های قربانیان توضیح داد و گفت: از بین ده پرونده ثبت شده امروز ، دو پرونده مربوط به روزهای گذشته است و نتایج آزمایش های آنها امروز اعلام می شود.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی بوشهر ادامه داد: “یكی از قربانیان امروز پسری 16 ساله است كه دچار مرگ مغزی شد و خانواده دگرجنس او ​​موافقت كردند كه یكی از اعضا را اهدا كنند ، اما نتیجه آزمایش مثبت ، این كار خیرخواهانه انجام نشد.”

وی با اشاره به ثبت 71 مرگ و میر ناشی از تاج در استان بوشهر افزود: متأسفانه طی 24 ساعت گذشته ، هفت بیمار دیگر نیز بر اثر بیماریهای نهفته درگذشت.

افزایش مرگ و میر یک شلیک در بازوی مدافعان بهداشت است

وی اظهار داشت: “مرگ شهروندان ما در مقابل کورونا مانند گلوله ای که نیمی از کشته شدگان به بدن مدافعان بهداشت شلیک شده است در خط مقدم نبرد با کورونا قرار دارد.”

سعید ال کاشمیری اظهار داشت: شب گذشته 25 مورد از بیماری قلبی عروق کرونا ویروس از بیمارستان های استان مرخص شده و در مراقبت های خانگی قرار گرفتند.

بیش از 120 بیمار مبتلا به بیماری عروق کرونا ویروس در بیمارستان بستری هستند

وی با اشاره به افزایش تعداد بیماران مثبت کرونری که در بیمارستان های استان بستری شده اند ، افزود: در حال حاضر 121 مورد شریان کرونا ویروس مثبت در بیمارستان های استان بوشهر بستری است که از این تعداد 30 نفر در بیمارستان در بخش مراقبت های ویژه و در مجموع 16 مورد هستند. فرد ناراضی. “

دبیر ستاد مبارزه با کورنا استان استان بوشهر گفت: وزیر بهداشت طی تماس تلفنی از آخرین پرونده کرونا در استان بوشهر مطلع شد.

کشمیری افزود: در این تماس تلفنی ، دکتر نامکی از روند تکمیل اتمی هسته ای بوشهر ، اورژانس عمومی و سایر پروژه های لازم در استان در حوزه بهداشت مطلع شد.

وی افزود: تکمیل و تقویت تجهیزات بهداشتی ، پزشکی و آزمایشگاهی در استان از دیگر محورهای گفتگوی تلفنی با وزیر بهداشت بود.

دبیر اداره مبارزه با تاجگذاری خاطرنشان کرد: اضافه کردن 12 میلیارد ریال تجهیزات و امکانات به بخش بهداشت و درمان در استان وعده ای بود که توسط وزیر محترم بهداشت در تماس تلفنی قبلی داده شد.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا