اقتصادی

افزایش وام مقاوم‌سازی مسکن تا ۱۰۰ میلیون تومان – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

علیرضا تابش در گفتگو با خبرنگار آنلاین اظهار داشت: با همکاری بانک مرکزی و تحویل این دستورالعمل ها به بانک های عامل ، این موضوع در جلسه هفته آینده برای پرداخت 100 میلیون تومان هزینه بازسازی و توانبخشی هر یک به اتمام می رسد. واحد روستایی.

وی توضیح داد: روستاییانی که توانایی احیای واحدهای مسکونی را ندارند از تسهیلات رایگان به مبلغ 20 میلیون تومان بهره مند شده اند و شرکت مسکن در این زمینه کمک و پشتیبانی لازم را انجام می دهد.

رئیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی با بیان اینکه با همکاری بنیاد مستضعفان ساخت 20 هزار واحد مسکونی در حومه شهر آغاز شده است ، گفت: این واحدها به محرومان و نیازمندان تحویل داده می شود.

تابیش افزود: شرکت مسکن همچنین در ساخت بیش از 20 هزار واحد با استفاده از توان م ofسسات خیریه و م revolutionaryسسات انقلابی برای تولید مسکن ارزان قیمت و تأمین آن ، تفاهم نامه همکاری با نهاد اجرایی کمیته حضرت امام ، امداد و بهزیستی امضا کرد . گروه های آسیب پذیر روستایی.

نیمی از واحدهای مسکونی روستایی کشور بازسازی شده اند

رئیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی به مقاوم سازی 2.5 میلیون واحد مسکونی روستایی در کشور اشاره کرد و ادامه داد: از پنج میلیون واحد مسکن روستایی با تحمل ضعیف ، بیش از نیمی از این واحدها تاکنون مقاوم سازی شده اند. همین روند به سرعت و به صورت پویا پیش می رود.

وی استانداری اردبیل را در بحث ارتقا units واحدهای مسکونی روستایی پیشگام اعلام کرد و گفت: در استانداری اردبیل سهمیه پنج هزار واحدی پیش بینی شده بود که با تلاش مسئولان استانی و بانک های عامل با قراردادهای عملیاتی چهار هزار روستایی انجام شد. مسکن استفاده از منابع: پرداخت بانکی توسط سفته های سریالی ، و امکان تقویت و بهسازی این واحدهای مسکونی.

تابیش در بخشی دیگر از سخنان خود خاطرنشان کرد: در بحث مسکن روستایی اولویت با مناطق حادثه خیز خصوصاً شهرهایی است که شاهد وقوع زلزله ، سیل و رانش زمین هستند و استان اردبیل از جمله این استان ها است که حتی بالاتر از مناطق حادثه خیز. میانگین کشوری توان بخشی مسکن روستایی در استان اردبیل تکمیل شده است.

10 هزار پروژه آزمایشی در روستاهای کشور را مرور کنید

رئیس شرکت مسکن انقلاب اسلامی به تهیه و بررسی طرح جامع در این زمینه اشاره کرد و افزود: 95 درصد روستاهای کشور دارای طرح جامع هستند که بررسی آنها در این طرح ها آغاز شده است.

وی با بیان اینکه 38000 روستای کشور برنامه های ساختاری را تصویب کرده اند افزود: با توجه به اتمام دوره اجرای این طرح ها ، بررسی طرح کلی در 10 هزار روستا آغاز شده است و امسال در 4000 روستای 4000 روستا. “

دکمه بازگشت به بالا