اقتصادی

اپلیکیش ایرانی بازار سرمایه و مالی کشور دو زبانه شد

محققان یک شرکت دانش بنیان پس از راه اندازی سیگنال به عنوان بزرگترین اپلیکیشن در بازار سرمایه و بازار مالی کشور ، توانستند این برنامه را به دو زبان ارائه دهند و با افزودن اطلاعات سهام عدالت به آن ، خدمات را به مردم ارائه دهند – آی تی.

به گزارش دیباروز ، دکتر علی رسول زاده ، مدیر عامل دانش بنیان گفت: برنامه سیگنال با هدف تأمین نیازهای دانش و اطلاعاتی مردم در زمینه امور مالی و سرمایه گذاری راه اندازی شد و این برنامه شامل بیش از چهار میلیون تسهیلات فعال است.

وی افزود: “به درخواست سخنرانان غیرفارسی برای استفاده از این برنامه ، نسخه انگلیسی آن طراحی و رونمایی شد.”

رسول زاده خاطرنشان کرد: با افزودن این برنامه ، فعالان مالی بین المللی همچنین می توانند از بازارهای سرمایه و مالی کشور مطلع شوند. از آنجا که این نرم افزار اطلاعات مربوط به بازارهای مالی و سرمایه گذاری از جمله بازار سرمایه ، صندوق های سرمایه گذاری مشترک و بازارهای سهام جهانی را پوشش می دهد ، این اطلاعات بهبود یافته و به روز می شوند.

وی اظهار داشت: در این اپلیکیشن علاوه بر ارائه اطلاعات در مورد بازارهای سرمایه گذاری ، اطلاعات سایر بازارها از جمله بانکی ، وام بانکی ، ارز و طلا با جزئیات کامل در اختیار مردم قرار می گیرد تا مردم از جزئیات اکوسیستم مالی کشور آگاه شوند.

مدیرعامل این شرکت دانش بنیان در ادامه با اشاره به اینکه در بازارهای مالی موضوعات مربوط به حوزه های مسکن و اتومبیل برای مردم اهمیت دارد ، ادامه داد: بنابراین اطلاعات در این زمینه نیز جمع آوری شده است و مردم اکنون می توانند به اطلاعات در هر دو منطقه را از طریق برنامه Signal.

رسول زاده از اضافه شدن امکانات کارگزاری جدید به برنامه سیگنال در خرداد ماه سال جاری خبر داد و اظهار داشت: از این طریق ثبت نام در کارگزاری و استفاده از خدمات آنها در دسترس عموم قرار خواهد گرفت.

وی با اشاره به دسترسی مردم به اطلاعات سهام عدالت گفت: اطلاعات و جزئیات مربوط به سهام عدالت نیز به این برنامه افزوده شده است و افراد می توانند از طریق این برنامه پاسخ س questionsالات خود را در این زمینه دریافت کنند.

وی با تأکید بر اینکه در این اپلیکیشن سعی شده است سطح مختلف دانش پوشش داده شود تا افراد مبتدی و حرفه ای بتوانند به بهترین وجه از آن بهره مند شوند ، افزود: در این اپلیکیشن ابزارهای لازم برای تجزیه و تحلیل تخصصی و تخصصی افراد صورت گرفته است. ایجاد شده است تا مردم بتوانند اطلاعات لازم را در زمینه امور مالی به دست آورند سرمایه گذاری دور از هیجان بازار است.

مدیرعامل دانش بنیان تأیید کرد: “سیگنال” بزرگترین اپلیکیشن در بازار سرمایه و مالی کشور است و ما در تلاش هستیم اطلاعات مورد نیاز مردم را از طریق این اپلیکیشن ایرانی در اختیار مردم قرار دهیم.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا