بازگشایی بازارچه آزادلو را پیگیر هستیم – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرنگار آنلاین، سیدحمید عاملی در پایان سفر خود به شهرستان کرمی در جمع خبرنگاران اظهار داشت: کرمی محروم ترین منطقه استانداری اردبیل است و لذا مدیران حاضر در این بازدید باید برای رفع مشکل اقتصادی و معیشتی تلاش کنند. . مشکلات در این زمینه

برای بازگشایی بازار آزادلو تلاش می کنیم

وی با اشاره به اینکه در سفر یک روزه به شهرستان الکرمی از نزدیک در جریان مشکلات و مسائل این شهرستان قرار گرفتیم، خاطرنشان کرد: با حضور در جلسه شورای اقتصاد مقاومتی در این شهرستان تصمیمات خوبی اتخاذ شد. گرفته شده برای الکرمی رفاه و ارتقای معیشت مردم.

استاندار اردبیل با بیان اینکه دغدغه اولیه ما اقتصاد و معیشت مردم است، تاکید کرد: اگر بخواهیم در عرصه های اقتصادی، عمرانی، فرهنگی و اجتماعی کار کنیم، مردم باید منافع و نتایج مثبت آن را احساس کنند. در زندگی شهروندان عینی باشید.

عاملی گفت: در جلسه اقتصاد مقاومتی شهرستان کرمی برای بخشهای مختلف به ویژه در حوزه کشاورزی، صنعت، گردشگری، بازرگانی و مرزی تصمیمات مناسبی اتخاذ شد و کرمی والی باید از فردا این مصوبات را پیگیری کنند. منجر به نتیجه مثبت شود.

تایید کرد که سرمایه گذاری ها در همه بخشها باید هوشمند باشد و برای کاهش مشکلات معیشتی مردم، گفت: با همکاری و حمایت نماینده محله در مجلس، مصوبات این سفر را پیگیری خواهیم کرد.

استاندار اردبیل بازارچه ای را افتتاح کرد azdlo وی به گذرگاه مرزی اشاره کرد و افزود: موضوع گذرگاه ها تاثیر زیادی در اقتصاد و توسعه منطقه دارد.

دکمه بازگشت به بالا