عمومی

بازگشایی بازارچه آزادلو را پیگیر هستیم – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرنگار آنلاین، سیدحمید عاملی در پایان سفر خود به شهرستان کرمی در جمع خبرنگاران اظهار داشت: کرمی محروم ترین منطقه استانداری اردبیل است و لذا مدیران حاضر در این بازدید باید برای رفع مشکل اقتصادی و معیشتی تلاش کنند. . مشکلات در این زمینه

وی با اشاره به اینکه در سفر یک روزه به شهرستان الکرمی از نزدیک در جریان مشکلات و مسائل این شهرستان قرار گرفتیم، خاطرنشان کرد: با حضور در جلسه شورای اقتصاد مقاومتی در این شهرستان تصمیمات خوبی اتخاذ شد. گرفته شده برای الکرمی رفاه و ارتقای معیشت مردم.

استاندار اردبیل با بیان اینکه دغدغه اولیه ما اقتصاد و معیشت مردم است، تاکید کرد: اگر بخواهیم در عرصه های اقتصادی، عمرانی، فرهنگی و اجتماعی کار کنیم، مردم باید منافع و نتایج مثبت آن را احساس کنند. در زندگی شهروندان عینی باشید.

عاملی گفت: در جلسه اقتصاد مقاومتی شهرستان کرمی برای بخشهای مختلف به ویژه در حوزه کشاورزی، صنعت، گردشگری، بازرگانی و مرزی تصمیمات مناسبی اتخاذ شد و کرمی والی باید از فردا این مصوبات را پیگیری کنند. منجر به نتیجه مثبت شود.

برای بازگشایی بازار آزادلو تلاش می کنیم

تایید کرد که سرمایه گذاری ها در همه بخشها باید هوشمند باشد و برای کاهش مشکلات معیشتی مردم، گفت: با همکاری و حمایت نماینده محله در مجلس، مصوبات این سفر را پیگیری خواهیم کرد.

استاندار اردبیل بازارچه ای را افتتاح کرد azdlo وی به گذرگاه مرزی اشاره کرد و افزود: موضوع گذرگاه ها تاثیر زیادی در اقتصاد و توسعه منطقه دارد.

دکمه بازگشت به بالا