عمومی

بسته بندی مناسب محصولات کشاورزی در چهارمحال و بختیاری ضروری است – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

حسین برزگر در گفتگو با خبرنگار آنلاین اظهار داشت: ارزش ریال برای محصولات کشاورزی 23 درصد است و ما باید ارزش افزوده آنها را افزایش دهیم و از این نظر بخش کشاورزی به طرف واکل تعلق دارد و بیشتر آن در خارج از منطقه واکل واقع شده است.

معاون بهبود تولیدات گیاهی سازمان جهاد کشاورزی شهرک محل و بختیاری گفت: در زمینه تجارت محصولات زراعی در استان نسبتاً ضعیف انجام می شود ، به طوری که دانه های ساده بسته بندی و از استان خارج می شوند. این باید تقویت شود تا ذخیره و زباله محصولات کشاورزی کاهش یابد ، زیرا برخی از محصولات در فصل توزیع می شوند و این ضایعات را کاهش می دهند.

وی با بیان اینکه بسته بندی میوه در کشور دارای نقاط ضعف بسیاری است که مشکلات متعددی ایجاد کرده است ، گفت: علم پزشکی نمی تواند میوه های تولید شده در میادین میوه و تره بار را ردیابی کند ، چه این محصول سالم باشد و چه نباشد.

آقای Charmhall و جهاد بختیاری ، معاون بهبود تولیدات گیاهی در سازمان جهاد کشاورزی ادامه داد: میوه ها و سبزیجات باید در مزارع میوه و تره بار بسته بندی شوند ، به تدریج با مارک تجاری و تجاری شوند.

وی گفت: ما 9 سال است كه سازنده را وادار كرده ایم كه این كد را دریافت كند اما این چیزی بیشتر از یك مشوق است.

معاون وزیر جهاد شهر-محال و بختیاری گفت: “سرانجام ، برای محصولی در میادین میوه و تره بار ، چندین بار فاکتور صادر شده است که این دستورالعمل ها را اصلاح و به مجلس نمایندگان ارائه می کند و حداقل لازم است قانون تا پایان برنامه اصلاح شود.” هفتم ، در 50٪ محصولات اجرا شده است.

دکمه بازگشت به بالا