عمومی

بلوک اختصاص زایمان بیمارستان خاتم الانبیاءجاسک افتتاح شد – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرنگار آنلاین، مهدی دوستی استاندار هرمزگان صبح پنجشنبه با همراهی حسین رئیسی نماینده شرق هرمزگان در مجلس شورای اسلامی، فرماندار و جمعی از مسئولان جاسک به منظور بهره‌برداری و کلنگ زنی طرح‌های این شهرستان وارد این جاسک شد.

استاندار هرمزگان پس از ورود به شهر جاسک با حضور در گلزار شهدای این شهر پس از ادای احترام به مقام شامخ شهدا و قرائت فاتحه، به عطر افشانی و غباروبی مزار این شهدای والامقام پرداخت.

در اولین برنامه سفر به جاسک، استاندار هرمزگان کارخانه پلاستوفوم را مورد بهره‌برداری قرار داد، این کارخانه با اعتبار 60 میلیارد احداث شده و برای 8 نفر به صورت مستقیم و 10 نفر دیگر به صورت غیر مستقیم شغل ایجاد کرده است.

استاندار هرمزگان همچنین با حضور در بیمارستان خاتم الانبیاء جاسک، بلوک اختصاص زایمان(LDR) این بیمارستان را مورد بهره‌برداری قرار داد، این بلوک با اعتبار 8 میلیارد تومان احداث شده و قرار است به صورت تخصصی به مادران باردار خدمات رسانی کند.

گفتنی است علاوه بر افتتاح کارخانه پلاستوفوم، افتتاح بلوک اختصاص زایمان(LDR) بیمارستان خاتم الانبیاء(ص)، افتتاح اداره آموزش و پرورش منطقه لیردف، کلنگ زنی چند طرح آبرسانی و راهسازی، افتتاح مرکز دوراپزشکی و حضور در جمع مردم لیردف از جمله مهم‌ترین برنامه‌های مهندس دوستی در سفر به شهرستان جاسک خواهد بود.

دکمه بازگشت به بالا