بهره برداری از پست غرب رشت نیازمند حمایت مالی توانیر است – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

بهره برداری از پست غرب رشت نیازمند حمایت مالی توانیر است - خبرگزاری مهر | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرنگار آنلاین، بهمن داراب زاده صبح چهارشنبه در حاشیه بازدید از مراحل اجرایی احداث پروژه پست غرب رشت گفت: در بخش شبکه‌های انتقال و فوق توزیع، در مدار آوردن پست ۲۳۰ کیلوولت غرب رشت با ظرفیت ۴۰۰ مگاولت آمپر جزو ۱۴۰ برنامه وزارت نیرو برای عبور از تابستان سال جاری بوده و این پروژه از پروژه‌های مهم، حیاتی و استراتژیک کشوری است و برای مسئولان صنعت برق کشور از اهمیت بسزایی برخوردار است.

داراب زاده ادامه داد: این پروژه از پیشرفت خوبی برخوردار بوده اما به منظور بهره برداری از آن قبل از پیک بار، نیازمند حمایت و مساعدت مالی شرکت توانیر است تا این پروژه به موقع در مدار قرار گیرد.

وی افزود: انتظار می‌رود پیمانکار پروژه تمام تجهیزات مورد نیاز پروژه را در اسرع وقت تهیه کرده و این تجهیزات در استان در دسترس باشند تا در اجرای پروژه وقفه و مشکلی پیش نیاید.

مدیر عامل شرکت برق منطقه‌ای گیلان گفت: در اجرای این پروژه مهم، ثانیه‌ها و دقایق، طلایی هستند و حتی یک لحظه غفلت هم می‌تواند چندین هفته و حتی بیشتر، اجرای پروژه را با وقفه روبه رو کند.

وی افزود: تأخیر در پروژه، علاوه بر هدر دادن بیت المال و استفاده نامطلوب از منابع محدود، موجب خواهد شد تا مردم عزیزمان از منافع پروژه دیرتر برخوردار شوند که این مهم به خوبی اهمیت و ارزش زمان را در اجرای پروژه‌ها نشان می‌دهد.

دکمه بازگشت به بالا