عمومی

تامین کالاهای اساسی مشمول طرح هدفمندی یارانه ها در تویسرکان – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

حسین افشاری در گفتگو با خبرنگار آنلاین از کمبود روغن در شهرستان خبر داد و توضیح داد: تا ۲۵ تن روغن مایع و سرخ کردنی در مغازه های شهرستان توزیع می شود.

وی تاکید کرد: پیگیری مستمر ستاد ساماندهی بازار در استانداری برای تامین و توزیع کالاهای اساسی به منظور اجرای دقیق طرح تعمیم حمایت و توزیع عادلانه آن.

فرماندار تویسرکان تصریح کرد: پیگیری ها به صورت مستمر و ساعتی انجام می شود و آخرین وضعیت تامین و توزیع کالاهای اساسی پیگیری می شود تا در صورت نیاز سریعا اقدامات لازم انجام شود.

او از گله است مندی شهروندان درباره ساعات پخت نانوایی ها و کیفیت نان در این شهرستان خاطرنشان کرد و یادآور شد: با تشکیل گشت های مشترک این موضوع را به صورت دقیق و مستمر پیگیری خواهیم کرد و هرگونه تخلف در زمینه عدم رعایت ساعت کاری و کیفیت نان و جلوگیری از خروج آرد از چرخه پخت نان خواهد بود. قاطعانه برخورد شود

افشاری با اشاره به اینکه در اجلاسیه اقتصاد مقاومتی تصمیم قاطع و موثری برای تصویب تعزیرات حکومتی، تشدید مجازات ها و افزایش جرایم اتخاذ شد، افزود: متخلفان تا 5 برابر جرائم قبلی و بدون هیچ گونه جریمه ای محکوم می شوند. چشمک زدن با آنها برخورد خواهد شد.

ولی تویسیرکان در پایان بابیان اینکه واحدهای تولیدی، بازرگانی و توزیعی به حقوق مردم احترام می گذارند و از تضییع آن جلوگیری می کنند، گفت: از صاحبان واحدهای تولیدی، بازرگانی و توزیعی که غالباً صادق هستند، انتظار داریم مردم عادل جلوی خود را بگیرند. تخلفاتی که برخی افراد مرتکب می شوند.» برای کاهش استفاده از ابزارهای تنبیهی در بازار کم باشد.

دکمه بازگشت به بالا