اجتماعی

تهدیدات فضای مجازی علیه کودکان را جدی بگیریم

دیباروز / نشانه
فرمانده اداره فدرال پلیس قبیله قم گفت: عدم توجه والدین و نظارت کافی در فضای مجازی می تواند صدمات جبران ناپذیری به روان کودکان و نوجوانان وارد کند.

به گزارش دیباروز ، به نقل از پایگاه اطلاع رسانی پلیس ، سرهنگ علی موالی گفت: ورود جوانان به دنیای مجازی و متعاقب آن دسترسی به محتوای نامناسب برای برخی سایت ها با نصب برش فیلتر ، عواقب جبران ناپذیری بر روان کودکان دارد که متأسفانه برخی محدود به این نیستند والدین فعالیت های الکترونیکی فرزندان خود را کنترل نمی کنند ، اما آنها را در فضای مجازی رها می کنند.

وی افزود: تهدیدات فضای مجازی متنوع و متنوع تر از تهدیدات و آسیب های فضای واقعی علیه کودکان است. برای جلوگیری از آسیب ، باید در استفاده از این فناوری نهایت احتیاط و هوشمندی را داشت.

سرهنگ موالی با بیان اینکه کودکان به دلیل کنجکاوی و کمبود تجربه بیشتر از این سایتها استفاده می کنند خاطرنشان کرد: قرار گرفتن کودکان در معرض محتوای غیراخلاقی در شبکه های اجتماعی می تواند خشونت کلامی و عملی آنها را افزایش دهد زیرا با توجه به سن آنها بیشتر از انواع مختلف فیلترشکن استفاده می کنند.

وی با تأکید بر نظارت مستمر والدین در مورد نحوه استفاده فرزندان از شبکه های اجتماعی ، اظهار داشت: با توجه به سطح پایین فرهنگ رسانه ای برای کودکان و نوجوانان در جامعه فعلی ، والدین و خانواده ها باید با افزایش حساسیت و حساسیت لازم ، دسترسی فرزندان خود را به دنیای مجازی کنترل کنند. متعلق به خود است.

رئیس پلیس مناطق قبایلی قبیله قم از شهروندان خود درخواست کرد ، در صورت مواجهه با پرونده های جنایی در فضای مجازی ، می توانند شخصاً یا از طریق وب سایت پلیس مناطق قبایلی قبیله ای در cyberpolice.ir ، بخش مرکز اورژانس الکترونیکی ، لینک ثبت نام گزارش های عمومی به پلیس مناطق قبایلی قبیله ای مراجعه کنند. با ما در تماس باشید.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا