عمومی

جبهه مقاومت، مظهر صراط مستقیم است

به گزارش پایگاه خبری دیباروز،

سردار سرتیپ اسماعیل قاآنی فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی عصر (پنجشنبه 7 دی ماه) در پنجمین اجلاس بین المللی شهدای مهاجر مدافع حرم جبهه مقاومت مصادف با سالگرد از تأسیس جبهه مقاومت شهادت حاج قاسم سلیمانی در مشهد مقدس گفت: ما با تدبیر خود با دشمنان و جنایت ترور سردار سلیمانی برخورد می کنیم و رفتار، سبک و سیاق ما با سبک و سیاق دشمن متفاوت است.

وی ادامه داد: آنها به راه حق حمله کردند و وجدان انسان را بیدار کردند و حتماً در سراسر جهان مورد هجوم وجدان بیدارشان خواهند بود.

فرمانده سپاه قدس گفت: اگر در آمریکا افراد عاقل برای برخورد با عاملان ترور سردار سلیمانی پیدا شوند، در مقایسه با فرزندان جبهه مقاومت که نمی‌دانند برای آمریکا هزینه کمتری خواهد داشت. مرزها برای رفتن و انتقام گرفتن.”

آمریکا از منطقه ریشه کن خواهد شد

سردار قاآنی با بیان اینکه این انتقام شروع شده است، افزود: ما فرزندان شیعیان می دانیم که چگونه انتقام بگیریم و دیدیم که نسل های قدیم ما چگونه از دولت اموی انتقام گرفتند و آوردند و نابود کردند و ما چنین فرهنگی داریم.

وی افزود: آنها معتقدند شهید سلیمانی کتک خورد و ماموریت انجام شد اما خون شهید سلیمانی از حضور فرزندان مقاومت می جوشد.

فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: آمریکا به حول و قوه الهی از منطقه کنده می شود، اما بخش زیادی از آن از منطقه و بقیه ریشه کن می شود.

سردار قاآنی افزود: آمریکایی ها اگر عقل دارند باید عراق را ترک کنند وگرنه جبهه مقاومت در عراق آنها را بدبخت می کند و باید ننگینتر از افغانستان عراق را ترک کنند.

و ادامه داد: هر آزاده و مسلمانی که نام شهید سلیمانی را شنید از او تعریف و تمجید کرد و از سوی دیگر هرکس رفتار عاملان شهادت سلیمانی را می شنود او را لعن می کند.

فرمانده سپاه قدس گفت: مقاومت کلمه ای پذیرفته شده و مورد احترام در ذات همه انسان های جهان است و هرکس برای ارزش های خود مقاومت کند مورد احترام و تکریم است و از سوی دیگر در مدرسه. اسلام، مقاومت در فرهنگ دینی ما عمیق است.»

وی افزود: نهضت اسلامی ما مبتنی بر مقاومت مستقیم است، جبهه مقاومت طبیعی، دینی و اسلامی است و ما به عنوان شیعه مفتخریم که همه رهبران ما بدون استثنا به شهادت رسیدند و هیچ مکتبی مانند آن در دنیا وجود ندارد. این.”

فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به نهادینه شدن مقاومت در ایران در همه عرصه ها اشاره کرد و گفت: بیش از 40 سال است که در تحریم هستیم و تحریم ها محدود به سال های گذشته نیست. و تحریم ها اعمال شده است، روزها متناسب با شرایط، تحریم های بیشتری بر ما تحمیل کردند و ما را تحت فشار قرار دادند.

سردار قاآنی با اشاره به اینکه کشور ما در جنگ به دلیل تحریم ها از ابتدایی ترین ابزار دفاعی محروم بود، افزود: به تحریم نفت ما ادامه دادند تا اینکه قیمت نفت به 10 دلار رسید و این یعنی هزینه فروش. برای ما آنقدر بالا بود که استخراج آن اقتصادی نبود، اما این مملکت مردانه است.»

وی ادامه داد: جمهوری اسلامی به رسمیت شناخته شده نه تنها عزتمندانه خود را اداره کرده است، بلکه در همه دوره‌ها، دولت تحریم شده به دیگران نیز کمک کرده است و در مورد اخیر، چند ماه پیش به لبنان کمک کرد که تحریم‌های مختلفی را علیه آن اعمال کرد. “

فرمانده سپاه قدس گفت: لبنانی ها برای روشنایی، انرژی و حمل و نقل گازوئیل ندادند، اما مقاومت سید حسن نصرالله عرب است که همیشه از هر کار اقتصادی برای رسیدگی به مردم فرار می کند. از کشورش چه مسلمان و چه مسیحی.» او در شرایط تحریم اقتصادی به میدان آمد.

سردار اسماعیل قاآنی افزود: ایران اسلامی محور درس مقاومت و دانشگاه درس مقاومت همه انسان ها در سراسر جهان است و با اراده و اراده با همه مستضعفان همکاری کرد.

وی ادامه داد: تلاش جمهوری اسلامی برای کمک به انسان‌ها منحصر به مسلمانان نبود، بلکه هر جا که می‌توانستیم به هر مظلومی کمک می‌کردیم.

فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران افزود: مقاومت در نظام اسلامی و فرهنگ اسلامی صفا و صفایی است که هر انسانی را در مقابل این پاکی سر تعظیم وا می دارد.

سردار قاآنی گفت: مبارزه با طهارت مدافعان حرم با جنگی که آمریکا و رژیم صهیونیستی و مشتی کثیف برای رسیدن به اهداف خود به راه می اندازند متفاوت است، سبک جنگی شهدای مدافع حرم. پاکی و اخلاق اسلامی و انسانی آنها را نشان می دهد.

وی ادامه داد: امروز در فلسطین قهرمان، لبنان فقیه مقاومت، سوریه مقاومت، عراق مجاهد و در یمن مظلوم صدها هزار نفر با صفای مقاومت تربیت شده اند. می توان دید که این جبهه چگونه قدم به قدم پیش می رفت.”

فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران افزود: ما در اوایل انقلاب مقاومت را از داخل خانه خود شروع کردیم و آنچه را که دشمن توطئه کرد نتوانست انجام دهد اما همه این توطئه ها به برکت نظام اسلامی به فرصت تبدیل شد. و فرهنگ الهی برکت تحریم».

وی گفت: آمریکایی ها در 20 شهریور با دستان خود دست به خودکشی زدند تا فصل جدیدی از توطئه ها را در جهان آغاز کنند و سپس طی بیست سال گذشته بدون هیچ همراهی و با هدف ضربه زدن به نظام اسلامی به منطقه ما حمله کردند. من بودم.

سردار قاآنی با اشاره به اعتراف آمریکایی ها مبنی بر اینکه بیش از 2 تریلیون دلار در افغانستان خرج کرده اند، افزود: در 20 سال مردم وفادار و فداکار زیادی را در افغانستان کشتند و در عراق سرمایه گذاری کلانی کردند، اما این مقاومت به کل سرایت کرده است. جهان.”

وی ادامه داد: روز اولی که آمریکایی‌ها وارد این منطقه شدند به آنها هشدار دادیم که وارد نشوند چون بدبخت می‌شوید، اما گوش نکردند، 20 سال در این منطقه جنایت کردند و در پایان 20 سال، جنایت ترور رهبر بزرگ مقاومت، شهید سلیمانی و شهید.» و سایر شهدای همراه آنها در شبی تاریک و ناجوانمردانه مرتکب شدند.

فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی افزود: آمریکایی ها امروز برای بسیج مردم خود از داخل افغانستان با مشکل مواجه هستند و برای بیرون راندن مردم خود به این و آن متوسل می شوند.

خروج نیروهای آمریکایی از عراق دروغ است

او گفت: «آنها دروغ می گویند زیرا ما نیروهای خود را در عراق به 2500 کاهش داده ایم و آنها نیز مشغول کار مستشاری هستند.

سردار قاآنی با بیان اینکه تحرکات ناوهای آمریکایی در گذشته باعث سرنگونی دولت ها شد، گفت: امروز سران نیروی دریایی آمریکا در جلسه ویژه ای با حضور سردار جنایتکار سابق تشکیل جلسه دادند و گفتند فرسوده ماست. کشتی‌های منطقه آهن سلاحی بیش نیستند و این سلاح‌ها و موشک‌های جبهه مقاومت به بهترین اهداف تبدیل شده‌اند.

وی ادامه داد: آمریکایی ها 20 سال پیش برای افغانستان ارتش ساختند اما این ارتش 20 روز نتوانست مقاومت کند و در آن سوی منطقه رژیم صهیونیستی در حال ایجاد دیوار 6 متری دور اراضی اشغالی خود است.محاصره شدگان غزه به سمت اسرائیل شلیک کرد و نزدیک به 100 موشک در پایتخت این رژیم سقوط کرد.

پنجمین اجلاس بین المللی شهدای مهاجر مدافع حرم «جبهه مقاومت» همزمان با سالروز شهادت سردار شهید حاج قاسم سلیمانی، ابومهدی الحمندس و سایر شهدا با حضور فرمانده سپاه قدس و ده ها در جمع رزمندگان و خانواده شهدا، بیت (علیه السلام) اهل یمن، لبنان، عراق، افغانستان و پاکستان شامگاه پنجشنبه در مشهد مقدس برگزار شد.

در این همایش علاوه بر سخنرانی سردار قاآنی، سه کتاب از شهدای مدافع حرم رونمایی شد، فرزندان شهدای فاطمیون عسکر به اجرای سرود ملی پرداختند و تعدادی از خانواده های شهدای سلامت به اجرای برنامه پرداختند. به عنوان تشکر

این همایش در برج سفید دانشگاه علوم پزشکی مشهد برگزار شد و در این مراسم سالن همایش این مجموعه به مرکز همایش های بین المللی شهدای سلامت تغییر نام داد.

دکمه بازگشت به بالا