عمومی

خوش‌آمدی قلدرخان فوتبال ایران! – دیباروز

او یک بار از این رفتارها خسته شد و گفت که دیگر علاقه ای به سوت زدن در لیگ ایران ندارد ، اما به نظر می رسد دلتنگی به خاطر خاطراتی که او را آزار می داد ، بیشتر شده است. او چنان چاق بود که چند هفته تلخی خود را فراموش کرد و دوباره به ایران سفر کرد. او به لیگی به نام “فوتبال قلدر” بازگشت. “بنابراین اگر این تصمیم نهایی علی رضا است ، هیچ راهی برای گفتن وجود ندارد: به قلدر فوتبال ایران خوش آمدید!”

به گزارش دیباروز ، شرق وی نوشت: “در میان اخبار بدی که در مورد وضعیت فوتبال ایران شنیده می شود ، این ممکن است یکی از آن شادی هایی باشد که هرچند کوتاه می تواند یک تلقیح برای تلخی موجود باشد. در روزهایی که تیم های جدول بالا و پایین جدول صدایشان علیه داور و تقریباً در مورد همه شاکی و معترض ، علی رضا فغانی ، معروف ترین داور ایرانی ، به عنوان نخست وزیر اعلام شد. لیگ! فغانی مدتهاست به استرالیا سفر می کند و در استرالیا داور است لیگ. البته و در یک حرکت جالب ، او هنوز هم پرچم ایران را در مسابقات بین المللی برافراشته و یک داوری ایرانی را نشان می دهد. حداقل ، ترک کشور فاغانی ، خوشبختانه ، او را از لیست حاکمان ایران و ایران حذف نکرد علی رضا فغانی قرار است در موقعیتی که گفته می شود برای کمک به این حکم در روزهای حساس لیگ و جام می آید ، به ایران بازگردد. او خودش گفت که دوست دارد کمک کند داور این روزهای ایران. این بدان معناست که فغانی پس از مدت ها غیبت در لیگ ایران دوباره سوت خواهد زد. با این حال ممکن است فرصت های زیادی نداشته باشد و در بسیاری از مسابقات شرکت نکند. با این حال ، قرار است فرا برسد افغانی به ایران در یک لحظه حساس. لحظه ای که قرار است دربی روز پنجشنبه شانزدهم ژوئیه برگزار شود ، سه هفته گرم تا پایان لیگ برتر باقی مانده است.

بازگشت فغانی ممکن است برخی از حاکمان ایران را ناراحت کند ، اما قطعاً این قطع می تواند در فصلی که نارضایتی از احکام زیاد است به خوبی پایان یابد. این ممکن است از روز پنجشنبه با دربی آغاز شود. شاید او دوباره از سوت استقلال به فوتبال ایران برگردد. او چمدان های خود را بست و پس از بازی استقلال و فولد زودتر به استرالیا رفت. فغانی اکنون می تواند با سوت بازی استقلال و پرسپولیس در داوری ایران حضور چشمگیرتری داشته باشد.

چرا افغان ترک کرد؟

فغانی حتی از حضور در ایران حتی برای انجام برخی از مسابقات خوشحال نبوده است ، اما چیزی که نباید فراموش شود دلایلی است که وی را وادار به ترک ایران کرده است. فغانی گفت فرزندانش به دلیل مدرسه به استرالیا می روند ، اما او و بسیاری دیگر می دانستند كه مدرسه یكی از دلایل تشویق فغانی به ترك ایران است. حالا که او دوباره به لیگ برگشت ، بهتر است مواردی را که باعث شد ایران را ترک کند ، بررسی کند تا در چنین مدت کوتاهی ، اگر برخی از این اتفاقات دوباره برای او تکرار شود ، پشیمان نشود. بازگشت او! او هر چقدر به داوری در ایران افتخار کند ، از سوت زدن در لیگ قهرمانان آسیا گرفته تا داوری در فینال المپیک و سوت در معروف ترین تورنمنت فوتبال جهان ، جام جهانی ، باید بداند که ایران اینجاست و هر مربی و باشگاه حق دارد ، اعتراض کند و حرف زدن علیه داور به هر طریقی او را دلداری می دهد. این شامل قرمز ، آبی ، زرد یا سبز نیست!

فغانی نباید فراموش کند که فضای مجازی در ایران تغییری نکرده و نمی خواهد در این فضای شهری مورد قضاوت قرار گیرد. او به خوبی به یاد دارد که فضای مجازی در حالی که هنوز در ایران سوت می زد ، چگونه علیه او عمل کرد! برخی از نکات برجسته وی مربوط به جام جهانی و اندکی پس از جام جهانی است. چه او در حال استفاده از بوسه بر روی تلفن خود بود و چه هنگام عکاسی با همسر همکارش. او از رفتار خود دفاع کرد و گفت کاری نکرده است که پشیمان شده باشد. او گفت که بوسه را از طریق تلفن برای دخترش فرستاده و زنی که با او عکس یادگاری گرفته فرناندا ، همسر داور برزیلی ساندرو ریچی است که شش سال با او دوست بوده است. بازگشت فغانی از روسیه به ایران بدون حکایت نبود. وی در فرودگاه توسط خانمی مورد استقبال قرار گرفت که بسیاری تصور می کردند همسر وی است ، اما وی اصرار داشت که هر کجا شخصی نوشته شود یا گفته شود همسر وی است ، باید نوشته اصلاح شود و نوشته شود یا گفته شود خواهر همسرش است. وی گفت: “او برای من مانند یک خواهر است.” حتی وقتی مجری برنامه در مصاحبه رادیویی زنده از وی درمورد رفتار با همسرش از او سال کرد ، بدون اینکه چیزی را پنهان کند ، او حرفه حرفه ای مجری را اصلاح کرد و گفت که وی خواهر همسرش است.

فغانی باید به یاد داشته باشد که در روزهایی که گفت پوست او ضخیم تر از آن چیزی است که فکر می کرد در هنگام مهاجرت ، پوست ضخیم او شکسته و سرانجام راهی استرالیا شد. البته او هنوز باید به خاطر داشته باشد كه داوری در ایران با همان حقوق كم قبل از مهاجرت وی انجام می شود و هنوز هم داستانهایی در مورد تبدیل حقوق قضات خارجی به فرانك و دلار به ریال و تومان نقل می شود!

او نباید فراموش کند که کاپیتان بسیاری از تیم ها خط و نشانش را برای او کشیدند و گفتند که آنها مسئله را حل نمی کنند ، بنابراین بسیاری از مربیان مقابل او ایستادند و گفتند: “فکر می کنی کیستی؟” افراد زیادی به صفحات وب وی حمله و توهین کردند. اگر بخواهد شاید نتواند فراموش کند اما واقعیت این است که همین رفتارها غنی را بر آن داشت تا هدیه ماندن در ایران را به رقبای خود هدیه دهد و مسافر شود. او اکنون آماده بازگشت در شرایطی است که هنوز هیچ یک از این رفتارها تغییر نکرده است. ناوی حتی جمله معروفی را که درباره او داشت گفت: “من فکر می کنم این مرد خودشیفتگی کاذبی دارد و همه تیم های فوتبال ، بازیکنان و مربیان را از بالا نگاه می کند.” هیچ کس فراموش نکرده است که خودش را در فوتبال ایران قلدر می داند. یک بار از این رفتارها خسته شده بود و گفت که او دیگر علاقه ای به سوت زدن در لیگ ایران ندارد ، اما به نظر می رسد دلتنگی به خاطر خاطراتی که او را آزار می داد بزرگ شده است ؛ او آنقدر چاق بود که تلخی های خود را برای چند هفته فراموش کرد و دوباره به ایران سفر کرد. او به لیگی بازگشت “فوتبال قلدر” ؛ “بنابراین اگر چنین تصمیمی بود ، فینال برای علی رضا است ، هیچ راهی وجود ندارد که بگوییم: به قلدر فوتبال ایران خوش آمدید!”

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا