ورزشی

دربی مادرید به کام رئال

آفتاب نیوز:

رئال مادرید صبح روز یکشنبه هفته سیزدهم لیگ فوتبال اسپانیا میزبان این دیدار حساس بود و سرانجام کهکشانی ها با نتیجه 2-0 پیروز شدند تا اولین شکست هندی ها در لیگ اسپانیا در این فصل را بدست آورند.

این تیم با هدایت “زین الدین زیدان” که با دو پیروزی متوالی مقابل سوهویا در لیگ اسپانیا و مونشن گلادباخ در لیگ قهرمانان اروپا از شرایط سخت دور شد ، این مسابقه را هجومی و با فشار از زمین حریف آغاز کرد.

دربی مادرید به رئال مادرید

در دقیقه نهم اولین موقعیت به وجود آمد و شوت سنگین کریم بنزما با واکنش اتلتیکو به تیر دروازه برخورد کرد و واکنش ژان اوبلاک را در پی داشت.

حملات میزبان ادامه یافت و در دقیقه 15 ، کاسمیرو با ضربه سر عالی ضربه کرنر را از تونی کروس زد.

شاگردان زیدان که خیلی زود به هدف خود رسیدند بازی منطقی را دنبال کردند.

در نیمه اول اتلتیکو سعی کرد با عبور از وسط زمین و استفاده از حرکات “لویی سواز” و “چو فلیکس” به هدف خود برسد اما حتی یک بار هم نتوانستند به هدف رئال نزدیک شوند.

عملکرد خوب رئال در نیمه دوم نیز ادامه یافت و در دقیقه 62 ، ضربه سنگین دنی کارواخال پس از برخورد به دروازه و اوبلاک به گل دوم تیم میزبان تبدیل شد.

با وجود رنج بردن از اولین شکست این فصل ، اتلتیکو با 26 امتیاز همچنان در رده نخست قرار دارد ، رئال مادرید به 23 امتیاز رسید و به مقام سوم صعود کرد تا شرایط سختی را که دو هفته پیش زندگی می کردند فراموش کند.

دربی مادرید به رئال مادرید

دکمه بازگشت به بالا