عمومی

روزهای مهم فوتبال – دیباروز

نقل و انتقالات لیگ برتر امروز 25 آگوست آغاز شد و تا 16 نوامبر ادامه خواهد داشت. دوباره آشفته و مملو از اخبار و رویدادها است. بازیکنان ممکن است تصمیماتی بگیرند که باب دوست ندارد و آنها را شوکه کند. باشگاه ها ممکن است تصمیماتی بگیرند که رضایت هواداران را جلب نکند. نتیجه رویدادهای بازار گاهی به نفع باشگاه ها است و گاهی به هزینه آنها. مدیران و مربیان با چالش بزرگی روبرو هستند. وقت آن است که بهترین تصمیمات را برای فصل خود بگیرید. گفته می شود موفقیت پیش فصل شروع می شود ، از نقل و انتقالات ، بدنسازی و آماده سازی تیم. بنابراین مربیان مختلف یک فرصت طلایی و مهم در باشگاه های خود دارند. اکنون زمان کار است نه استراحت. اکثر باشگاه های لیگ برتر تکلیف نیمکت خود را تعیین کرده اند. بسیاری از باشگاه ها از جمله فولاد ، آلومینیوم اراک ، کوپر رفسنجان و … هنوز در آینده نیمکت نشین هستند.

فصل جدید لیگ برتر در ماه اکتبر آغاز می شود. زمان دقیق شروع لیگ هنوز اعلام نشده است. این در حالی است که مسابقات معتبر آغاز شد و بازیکنان وارد پرده های مسابقات شدند. این یک نکته منفی برای شهروندان محلی است. آنها قبل از شروع لیگ و دور از شرایط مسابقه وارد اردو خواهند شد. مطمئنا اسکوچیچ اکنون خدا را شکر می کند که اکثر بازیکنان او لژیونر هستند. بازیکنانی مانند جهانبخش ، عزت الله ، ترمی ، سردار آزمون ، کافه رضایی ، علیرضا پیرانوند ، میلاد محمدی ، مجید حسینی ، کریم انصاری فرد ، سامان قدوس ، احسان حاجی صفی ، علی گلی زاده و … این روزها کار خود را در لیگ های مختلف آغاز کرده اند. آنها در حال بازی هستند. در عوض ، بازیکنانی مانند نورالله ، وحید امیری ، ترابی و مهدی قائدی زمانی به ارتش می پیوندند که شرایط آنها با شرایط لژیون قابل مقایسه نیست. وضعیت مشابه سربازانی است که در قطر خدمت می کنند. رقابت های لیگ این کشور از 11 سپتامبر آغاز می شود و بازیکنانی مانند شجاع خلیل زاد و محمدحسین کانی زادگان که قلب خط دفاع هستند ، دور از شرایط مسابقه برای تیم حاضر می شوند.

اکثر رقبای تیم ملی در این گروه اشتباه را با ارتش حل کردند. به عنوان مثال ، سوریه ، عراق و امارات پس از بستن لیگ نظامی خود وارد ارتش شدند. با این حال ، اسکوچیچ معتقد بود از آنجا که تیم ملی از لژیون ها تشکیل شده بود ، ارتش بی فایده بود.

تیم ملی 9 روز دیگر کار خود را آغاز می کند. جنگجویان معمولاً بین 72 تا 48 ساعت قبل از اولین بازی با سوریه (4 سپتامبر) می آیند. البته شجاعان و کنعانیان به موقع در ارتش خواهند بود ، مانند بازیکنان محلی. اسکوچیچ با بازیکنانی با شرایط بدنی متفاوت روبرو می شود. بنابراین ، شما باید با برنامه درست پیش بروید.

252252

دکمه بازگشت به بالا