عمومی

رکورد شکنی «مرد بازنده» در سومین روز اکران فیلم های فجر در رشت – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

خبرگزاری آنلاین ، گروه استانداری ها: اکران فیلم های جشنواره فجر الاربعین در استانداری گیلان طبق برنامه در این روز به سومین روز خود رسید. Rize چهار فیلم از فیلم سینمایی «مرد گمشده» به کارگردانی محمدحسین مهدویان توسط ستاد جشنواره استان. «هانسفیلم «شادروان» ساخته حسین نمازی و «آخرین برف» ساخته امیرحسین عسگری به کارگردانی «حسین دارابی» به نمایش درآمد.

فیلم های جشنواره فجر امسال در دو لوکیشن سینماهای 22 بهمن و تالار مرکزی رشت به نمایش در می آید. Rize ها به این ترتیب اگر فردی در اکران فیلم در سینما 22 بهمن موفق به دیدن فیلم نشود، در نمایش بعدی می‌تواند فیلم را در مرکز شهر رشت ببیند.

به گفته مسئولان جشنواره فیلم فجر در استان گیلان تا روز گذشته بیش از 1600 شهروند گیلانی توانستند هشت فیلم از این جشنواره را تماشا کنند. و در مجموع، 4500 بلیط قبلا فروخته شده بود. در این مدت فیلم های «برخورد خصوصی»، «میدو» و «خائن» با استقبال خوب مخاطبان مواجه شد.

امروز به گفته مسئولان «مرد بازنده» ساخته «محمدحسین مهدویان» تمامی بلیت های خود را در سینماهای 22 بهمن و تالار مرکزی رشت به طور کامل فروخته است. شکست تمام شد.

من از مهدویان انتظار چیز دیگری داشتم

هواداران مهدویان ساعت 17 یکشنبه برای تماشای ساخته جدید این کارگردان با عنوان «مرد بازنده» وارد سینما 22 بهمن رشت شدند. در جشنواره های گذشته اکران فیلم این کارگردان جوان همیشه با استقبال مخاطبان گیلانی همراه بود و این بار نیز صندلی های سالن پر از داستان بود.

این بار جواد عزتی، بازیگری که بیشتر طنز و طنز را در اکران دیده‌ایم، نقشی محوری در آن بازی کرد. لوتر مهدویان به سرپرستی آناهیتا درگاهی و رعنا آزادی ur بابک کریمی دیگر بازیگران این فیلم هستند. «مرد بازنده» داستان مردی به نام احمد خسروی را روایت می کند که در بحبوحه زندگی پر تلاطم شخصی خود مسئول رسیدگی به پرونده های مرموز می شود. موردی که کشف آن با تردیدها و علایق احمد آمیخته شده و زندگی او را تحت تاثیر قرار می دهد.

زینب عزت دوست یکی از تماشاگران حاضر در سینما 22 بهمن در گفتگو با خبرنگار آنلاین با بیان اینکه همیشه به آثار مهدوی علاقه داشته است، گفت: بازنده نتوانست من را به تماشای آثار مهدوی راضی کند.

وی با بیان اینکه انتظار دارم کارهای بهتری برای مهدویان ببینم و البته باید بگویم که این نظر من به عنوان یک بیننده ثابت و نه کارشناس عرصه سینماست، گفت: البته نباید از جواد «عزتی» غافل شد که گویا او همیشه سعی کرده در هر نقشی که ظاهر می شود شکل جدیدی از توانایی های فراوان خود را به عنوان یک بازیگر نشان دهد.

شهروند رشت با اشاره به اینکه البته مهدویان نیز با تولید این فیلم نشان داد که می تواند در این عرصه اثری ماندگار از خود به جای بگذارد، افزود: تجربه مهدویان در درمان زخم ها به او در ساخت این فیلم کمک کرد.

ضعف در معرفی قهرمانان کشوری

«هیناسدومین فیلمی که به نمایش درآمد، روز سوم جشنواره فجر در گیلان بود. این فیلم دومین ساخته کارگردان جوان سینمای ایران «حسین دارابی» است و به زندگی «شهید رازنژاد» از شهدای برنامه هسته ای ایران می پردازد. میرلا زارایی و بهروز شعیبی در این فیلم به ایفای نقش می پردازند.

هیناس همچنین از جمله فیلم هایی بود که مورد توجه تماشاگران حاضر در سالن سینمای 22 بهمن رشت قرار گرفت و وقتی با تعدادی از این تماشاگران صحبت می کردیم همه فکر می کردند باید فیلم های بیشتری از این دست تولید شود. البته در این بین انتقادهایی هم متوجه کارگردان فیلم شد که می توانست از این فرصت استفاده کرده و تصاویر بیشتری از شهید رازنژاد ارائه دهد.

یکی از تماشاگران در گفتگو با خبرنگار آنلاین با تایید اینکه کارگردان می توانست بیشتر از اینکه در حاشیه به شخصیت شهید رضانی نژاد بپردازد، گفت: آمریکایی ها قهرمان ندارند اما با استفاده از همین سینما می تواند. یک فرد معمولی را به یک قهرمان و افسانه منحصر به فرد تبدیل کنید.” ما قهرمانانی داریم، اما در ارائه آنها ضعیف هستیم.

وی ادامه داد: چه خوب که کارگردان به این بخشهای از زندگی شهید رازنژاد پرداخت و به تصویر کشید که چرا دشمنان جوان دانشمند هسته ای ایرانی را در لیست سیاه قرار دادند و سپس او را در مقابل چشمان همسر و دخترش به فجیع ترین شکل ترور کردند. .

الموطین افزود: متاسفانه سینمای ایران همچنان در ارائه قهرمانان خود ضعیف عمل می کند.

فیلم های معمولی در جشنواره چهلم

فیلم شادروان به کارگردانی «حسین نمازی» فیلم بعدی جدول سومین روز جشنواره فجر در رشت بود. سینا مهراد، نازنین بیاتی، گلاره عباسی، بهرنگ علوی، رویا تیموریان بازیگران این فیلم هستند.

پس از مرگ ناگهانی پدر، نادر باید تمام هزینه های مراقبت های ویژه را بپردازد و او را دفن کند. خانواده او که در حاشیه شهر زندگی می کنند، درآمدی جز سبزی فروشی ندارند. این بخشی از خلاصه «شادروان» است.

اما «آخرین برف» امیرحسین عسگری آخرین فیلم یکشنبه بود. در این فیلم چهره های معروف سینمای ایران از جمله «امین حیایی»، «لادن مستوفی» و «مجید صالحی» به ایفای نقش پرداختند. و.

این فیلم داستان یوسف دامپزشکی را روایت می کند که در یک شهر کوچک زندگی می کند. کشاورز روزها پرورش می دهد و شب ها گرگ ها را شکار می کند. و روزی در دل می سوزد تا جان گاوها و گوساله هایی را که لاشه آنها سوزانده اند نجات دهد. این بر زندگی او و در این بین از طریق او تأثیر می گذارد گرگ پس از مجروح شدن با زنی به نام رعنا آشنا می شود که برای آزادسازی و کنترل جمعیت گرگ ها به منطقه آمده است.

از نگاه تماشاگران، دو فیلم اخیر در سومین روز جشنواره فیلم فجر در رشت به نمایش درآمد.

دکمه بازگشت به بالا