عمومی

شدت و عوارض تاج در بیماران شایع تر است – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان



قاسم می میری علی آباد در مصاحبه با آنلاین اظهار داشت: امکان بازگشت به روند عادی زندگی و مشاغل تنها در صورت ادامه همکاری مردم امکان پذیر است و مشکلات بهداشتی و برنامه مسافت اجتماعی مشاهده می شود.

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی زاهدان ادامه داد: با توجه به شدت و عوارض این بیماری در بیماران مبتلا به نارسایی قلبی ، نارسایی تنفسی ، سرطان ، نقص ایمنی و زنان باردار ، باید با این افراد بسیار مراقب باشیم.

وی افزود: پرسنل بهداشتی در همه زمان ها در بیمارستانهای جامع و مراکز بهداشتی خدمات درمانی را به بیماران ارائه می دهند و تمرکز پرسنل پزشکی در بیمارستانها بر روی اصول درمانی و بهبودی بیماران است و امیدواریم مردم این امر را انجام دهند. بیمار شوید و در مراکز 16 ساعته تحت معاینه قرار بگیرید. ” طرح ریزی را ببینید.

می میری علی آباد اظهار داشت: پس از تمیز کردن بیماران. تاج از بین بیمارستان ها ، سرویس های بهداشتی مجهز بهترین مکان برای گذراندن دوره بهبودی است ، بنابراین از خانواده ها می خواهیم اصرار نکنند که بیماران خود را به خانه برسانند.


این مقاله به وسیله سیستم خبررسانی آنلاین، اقدام به نشر محتوا می نماید، فلذا مسوولیت این نوشته از سایت بر عهده پایگاه های اصلی بوده و دیباروز هیچ مسوولیتی در قبال این مقاله نخواهد داشت.

دکمه بازگشت به بالا