اقتصادی

شناسایی مدیران موفق در جشنواره مدافعان اقتصاد مردمی

شناسایی مدیران موفق در جشنواره مدافعان اقتصاد مردمی

جشنواره مردمی مدافعان اقتصاد با هدف شناسایی و الگوبرداری از مدیران موفق اقتصادی برگزار می شود.

به گزارش خبرگزاری دیباروز، مشارکت مردم در همه عرصه ها به ویژه اقتصاد از اصول انقلاب اسلامی ایران است و مشارکت اقتصادی به معنای حضور مردم و همکاری آگاهانه آنها در جهت تولید، حفظ، سرمایه گذاری بیشتر، بهتر و توزیع است. مناسب و عادلانه تر مصرف بهینه منابع طبیعی و کالاهای لازم برای زندگی و صرفه جویی در استفاده از منابع کمیاب. بنابراین یکی از مسائل اقتصادی کشور مشارکت مردم در اقتصاد یا به عبارتی عمومی شدن اقتصاد است.

طرح جشنواره حامیان اقتصاد مردمی در راستای شناسایی و الگوبرداری از مدیران موفق اقتصادی با معرفی مدیران دولت تحول آفرین است که با حمایت از تولید داخلی و رفع موانع به گشایش بازارهای اقتصادی کمک کرده اند تا به الگویی برای سایر مدیران اقتصادی تبدیل شوند که تلاش می کنند اقتصاد محبوب تر است

قرار است با طراحی و اجرای جشنواره حامیان اقتصاد مردمی، این درک در بین مردم ایجاد شود که مدیران اقتصادی سالم و کارآمدی وجود دارند که در استفاده از توانمندی های مردم برای اقتصاد و تحول نقش داشته اند. همچنین باید ویژگی‌های مدل‌های مدیریتی مناسب در حوزه اقتصاد را آشکار کند و در درازمدت، فرهنگ تقاضای چنین مدل‌هایی را در مدیران اقتصادی ایجاد کند، به گونه‌ای که این تقاضا به یک ارزش اجتماعی و شاید حتی یک نهاد مردمی تبدیل شود. در فرآیند ارزیابی برگزیدگان، برای مدیران شایسته دیگری که شاید در فضای متلاطم مدیریت کمتر شور و شوق داشته باشند و قطب‌نمایی برای حرکت درست دیگران ایجاد کنند، امیدوار باشیم و مراجع ذی‌صلاح کمک کنند.

و بر اساس اعلام دبیرخانه دائمی جشنواره مدافعان اقتصاد مردمی، پس از مراسم افتتاحیه که در 9 تیر 1401 با هدف ارائه نمونه هایی از مدیران موفق در عرصه مردمی سازی اقتصادی برگزار شد مراسم از .

انتهای پیام/

دکمه بازگشت به بالا