عمومی

عبدی: آیا اثرات اقتصادی قرنطینه را قبول دارید؟


عبدی: آیا اثرات اقتصادی قرنطینه را قبول دارید؟

“شکی نیست که فاصله اجتماعی یا حتی قرنطینه کامل بهترین راهکار برای قطع زنجیره انتقال است ، اما رهبر سیاسی نمی تواند به راحتی نتیجه پیشنهادی را از این پیشنهاد بگیرد ، زیرا مسافت اجتماعی سطوح مختلفی دارد و می تواند در آن اجرا شود. کم و بیش زمان. ” »

به گزارش دیباروز ، عباس عبدی در یادداشتی در روزنامه شهروند وی نوشت: 1- اولین و مهمترین مشکل لزوم انتقاد از سیاستهای رسمی است. هیچ مدیری نمی تواند ادعا کند که سیاست های وی بی عیب و نقص و بی عیب و نقص است و حتی بهترین سیاست ها نیز باید مورد انتقاد قرار گیرند ، زیرا بهترین راه برای انجام این کار ، نمایش آن فقط از طریق انتقاد است. در نتیجه ، هر کس و هر دولتی که اعتماد به نفس بیشتری به سیاست های خود داشته باشد ، از این انتقاد استقبال می کند ، بنابراین باید این انتقاد را نعمت دانست.
2- منتقد باید ملاحظات اخلاقی جامعه را نشان دهد و متناسب با مسئولیت مدنی و قانونی صحبت کند. فرقی نمی کند که فرد در کجا باشد. اگر دارویی برای درمان یا تسکین تاج مناسب است ، طبیعتاً باید مراحل قانونی و تشریفات آن را طی کند. این که پزشک فکر می کند این دارو خوب است ، مجوزی برای اعلام رسمی آن نیست. خوبی یک داروی در پزشکی یک معنی علمی دارد ، باید در یک تعداد مناسب آزمایش شود و گزارش های بالینی آن باید در دانشکده آن بیمارستان تهیه و تعریف شود و در نهایت در یک فرآیند علمی تصویب شود. قبل از این مراحل ، هیچ کس حق ندارد در این باره اظهارنظر عمومی کند ، در غیر این صورت سنگ به سنگ گره نمی خورد و ذهنیت جامعه تحریف می شود و مردم مورد توجه قرار می گیرند. موضوع پزشکی و درمان ظرافت های خاص خود را دارد و بسیار حساس هستند و پزشکان عزیز بیش از دیگران باید این ملاحظات را رعایت کنند.
3. نکته سوم شاید مهمتر باشد. شکی نیست که فاصله اجتماعی یا حتی قرنطینه کامل بهترین راه برای شکستن زنجیره انتقال ویروس است ، اما سیاستمدار مسئول به راحتی نمی تواند نتیجه گیری عملی را از این بیانیه بگیرد ، زیرا فاصله اجتماعی سطوح مختلفی دارد. و می توان آن را در زمان کم و بیش اجرا کرد. ما به راحتی می توانیم توصیه کنیم كه دولت برای رسیدن به یا نزدیك شدن به صفر ، سخت ترین فاصله یا قرنطینه را اجرا كند ، اما باید توجه داشته باشیم كه هر یك از این سطوح اثرات اجتماعی و اقتصادی خود را با گذشت زمان ، برای آنچه از پایان تاریخ کورونا ، سیاستمدار باید پاسخگو باشد. آیا کسی از این پس مسئول این عوارض است؟ در حقیقت ، انتقاد از هر سیاستی باید با پذیرش پیامدهای بعدی آن همراه باشد. هر سیاست مزایا و هزینه های خود را دارد. اگر در مورد مزایای آن صحبت کنیم ، نباید هزینه های آن را فراموش کنیم.

انتهای پیام


همه محتوای سایت مطابق با سامانه جامع و هوشمند بررسی و درج خودکار اخبار، اقدام به خبررسانی می نماید، بنابراین مسوولیت این نوشته از سایت بر عهده منابع اصلی بوده و سامانه بر خط دیباروز هیچ مسوولیتی در قبال انتشارات سایت ندارد.

دکمه بازگشت به بالا