علمی و پزشکی

عکس | اولین تصویر از یک بشقاب پرنده که 672 سال کشیده شد!

به گزارش خبرگزاری اخبار زندهبا این حال، در میان تمام این ناهنجاری های دیگر حتی نویسندگان نیز قادر به شناسایی آن نبودند.

تصویر بشقاب پرنده در یک نقاشی در سال 1350

هیچ چیز نمی تواند چیزهای عجیب تاریخ را توجیه کند. همین امر در مورد نقاشی دیواری ارائه شده در بالا نیز صدق می کند. این نقاشی دیواری در صومعه دکانی در ویسوکی صربستان به نمایش گذاشته شده است.

خاستگاه این صومعه

صومعه دکانی در سال 1350 میلادی به دستور استفان دکانسکی پادشاه صربستان ساخته شد و به همین دلیل به آن این صومعه می گفتند. هنرمند پشت این نقاشی دیواری ناشناخته است، اگرچه امضای «سرژ» دارد، اما هیچ سابقه تاریخی از چنین نامی وجود ندارد.

این نقاشی های دیواری در صومعه های ارتدکس بسیار رایج است و معمولاً لحظات مهم کتاب مقدس را با توجه زیادی به جزئیات به تصویر کشیده شده در نقاشی به تصویر می کشد. این نقاشی های دیواری نیز باید بر اساس کیفیت جزئیات تایید شوند، در غیر این صورت کل قطعه دوباره رنگ آمیزی می شود.

این بدان معنی است که شی پرنده ناشناس نشان داده شده در داخل نقاشی دیواری می تواند از یک پرونده کتاب مقدس گم شده باشد که ما از آن بی اطلاعیم.

تصویر بشقاب پرنده در یک نقاشی در سال 1350

Erich von Däniken نویسنده و مورخی است که از این ایده حمایت می کند که هوش فرازمینی به بشریت کمک کرده است تا به نقطه ای برسد که بتواند خود را بهبود بخشد. در کتابی که او با عنوان ارابه های خدایان نوشت، همچنین بیان می کند که بسیاری از شواهد، مانند نقاشی دیواری مورد بحث ما، دلیلی برای دروغ گفتن و بازنویسی تاریخ ندارند.

227227

دکمه بازگشت به بالا