عمومی

لایحه علیه لایحه ؛ پیرامون طرح محدودسازی اینترنت

به نظر می رسد که تمایل به ایجاد این سیستم انضباطی کاهش شفافیت اطلاعات است که البته یک هدف فرضی و ساختگی است و به احتمال زیاد شما با سرنوشت مشابهی مانند گیر کردن ، فیلتر کردن ، هک کردن ، ترک خوردن و غیره روبرو خواهید شد. و البته ، این کار برای گروهی از تکنسین ها که مجازات هایی را نیز طراحی کرده اند ، ایجاد می کند تا از مجازات ها دور شوند. در نهایت ، محصول همه این ترتیبات تکنوکراتیک شبه اخلاقی و ایدئولوژیکی ، برهم زدن خطوط ارتباطی ، خرد کردن اعصاب مردم و فریب افسران نیروی انتظامی بود.

اشتباهی که به راحتی می تواند ادعای شما را رد کند ، شکست است. بوی بهبود را در جهان بشنوید! ”
به عنوان مثال ، گفته می شود مائو تسه تونگ در سالهای پایانی زندگی خود (پس از “انقلاب پرندگان”) چنان اطلاعات نادرستی در مورد وضعیت دریافت کرده است که چنین جهل خودخواسته ای منجر به فروپاشی اقتصادی و دگرگونی سیاسی شده است. از سیستم او

توصیه علمی برای مشتریانی که می خواهند در برابر خواسته های مردم مقاوم باشند این است که به مبتکران اینترنت در ابتدای ارتش آمریکا آموزش دهند که با اختراع این زیست کره مجازی ، یک شبکه رایگان و تبادل اطلاعات ، سیستم نظارتی را کنترل کنند. گرفتن قدیمی و نزدیک ، ضرب و شتم ، کشتن و .. ، یا حبس ، حبس ، محدودیت ، دار زدن و سایر روشهای دایره ای ، به طور خلاصه ، با نشان دادن قدرت بازو و جمعیت و خدمتکار و خدمتکار و کارگر. هیولا و .. ، اما به گفته میشل فوکو در قالب انجام “نامرئی” ، یعنی در فضای آزادی مطلق بازار اطلاعات و ارتباطات و فعالیت خودجوش کاربران ، تا حدی که کنترل در دست سازندگان شبکه و حتی مورد استفاده دشمنان آن سیستم قرار گرفته است. او گفت: “ای قلب من ، از رندی از محتسیب یاد بگیر ، او مست است و هیچکس به او فکر نمی کند!”
مفید بودن این روش های آزمایش شده تا کنون بارها به ویژه در عصر حاضر اثبات شده است ، اما اگر آقایان بر اصول خود بر پایداری در برابر منطق علم و گذشت زمان پافشاری کنند ، چیزی باقی نمی ماند زیرا تجربه آن را ثابت کرده است. . همچنین می گذرد و به گفته شاعر: من توسط داماما تجربه می شوم.

تلخی چنین اخباری نباید ذهن را از تمرکز بر مهمترین نیازها و خواسته های جامعه منصرف کند مگر اینکه به هسته شبکه اطلاعاتی حمله شود.

در این مورد ، دفاع از آزادی رسانه ها و بیش از همه حق دسترسی رایگان به شبکه جهانی وب ، در رأس خواسته های عمومی قرار خواهد گرفت و پنجمین عنصر اساسی پس از هوا ، آب ، خاک و آتش خواهد شد!

دکمه بازگشت به بالا