مدیران پروازی را در میامی به‌کار نگیرید/ وجود نیروی بومی توانمند – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

مدیران پروازی را در میامی به‌کار نگیرید/ وجود نیروی بومی توانمند - خبرگزاری مهر | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرنگار آنلاین، حجت الاسلام محمد عزیزی صبح یکشنبه در نشست با اعضای شورای شهر میامی که به میزبانی دفتر وی برگزار شد، با بیان اینکه شهر میامی مدت هاست پیشرفت کرده اما مشکلات آن همچنان پابرجاست، تاکید کرد: این شهر در حال توسعه است. مهمترین کاری که باید در مورد مشکلات انجام دهیم این است که بپرسیم جستجو کردن آمار نقاط ضعف است.

وی با بیان اینکه برای توسعه در میامی باید به این سوال پاسخ داد که چه اقداماتی باعث پیشرفت شهرستان می شود، افزود: در این شهرستان هیچ کمبودی نداریم اما از آنها استفاده نمی شود.

امام جمعه میامی با انتقاد شدید از عملکرد برخی نهادها گفت: با مدیر پرواز نمی توان شهر را اداره کرد.

عزیزی با بیان اینکه اگر مدیریت سفر باشد پیشرفت نمی کنیم، گفت: شورای شهر، فرماندار و امام جمعه باید با حمایت مردم این مشکل را حل کنند.

عباس صیمی در این جلسه رئیس شورای اسلامی شهر میامی با اشاره به اینکه شهر میامی توسعه کمتری دارد و شهرداری فقط با عوارض شهرداری درآمد دارد، گفت: ساخت و ساز در شهر میامی کند و شهرداری پایدار است. با اعتبارات و منابع، کارهای زیربنایی در این شهرستان در این شهر در میامی انجام نشده است.

وی با بیان اینکه یکی از مشکلات شهر میامی تورگردان ها هستند که بسیار گران به حساب می آیند، گفت: میامی شهری غنی است و دارای معادن زیادی است اما قانون تخصیص دو درصد درآمد آن را نداشته است. در این راستا اجرا شده است. شهر، در نتیجه، بسیاری از کارها را می توان انجام داد

دکمه بازگشت به بالا