عمومی

مصلحت اندیشی در دفاع از دین و امامت پذیرفتنی نیست – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرنگار آنلاین حجت الاسلام مارشام اکبر حسینی عصر شنبه در شب دوم مهمانی خصوصی فاطمیون برای هیئت روضات الحسین (پ) رشت در مسجد امام رضا (پ) گلسار با اشاره به دفاع كامل حضرت فاطمه از امامت ، گفت كه حضرت فاطمه الزهرا (س) نقش اساسی ، محوری و اساسی در تبیین جایگاه امامت داشت.

با اشاره به اینکه این موضوع مربوط به دین است و نه سلیقه ، و افزود: “هیچ کس حق ندارد در هر زمینه و موضوعی دین خدا را کنار بگذارد. این انحراف امروز است.”

رئیس دفتر نمایندگی مقام معظم رهبری در سپاه پاسداران در انزلی گفت: دین یک اصل و اساس است و نمی توان با سلیقه ها برخورد کرد.

وی اظهار داشت که دفاع از ولایت دفاع از مبنای امامت و رهبری جامعه است و شخص باید برای آن یکسان باشد. که Duha اضافه کرد: این هزینه نیست بلکه سرمایه گذاری است زیرا در نزد خداوند متعال ثبت شده و دائمی است و خدا خریدار است.

عدم شناخت صحیح از دین منجر به انحراف می شود

برهان اسلام اکبر حسینی وی تأکید کرد: در این راه باید تلاش های میدانی انجام شود ، زیرا دشمن پس از رحلت پیامبر تمام تلاش خود را برای حذف و انحراف از موقعیت امامت به کار گرفت.

ذکر شد که حضرت فاطمه زهرا (د) در حالی که وی در مسجد و در میان مهاجران از موقعیت امامت دفاع می کرد ، شرایط جامعه بسیار چشمگیر و بسیار خفقان آور بود و ادامه داد: او در توضیح این مسئله مشکلات زیادی را تحمل کرد.

رئیس دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه پاسداران ایران در منطقه انزلی اظهار داشت که توسل به اهل بیت (پ) وی به معنای دستیابی به سعادت الهی است ، وی اظهار داشت: ما هنوز درک درستی از زندگی در این دنیا نداریم و باید مسئولیت انتخاب راه درست را که همان راه افراد خانواده است ، عهده دار شویم.پ مراقب باش.

وی تأکید کرد: ندانستن راه درست باعث شده ما دچار انحراف شویم و امروز دشمن به دنبال آن است.

اکبر حسینی ، متأسفانه امروزه ، بجای اینکه فناوری در خدمت مردم باشد ، انسانها در خدمت فن آوری هستند: نادان موارد جاهلانه

استاندارد کار ما اسلام ، قرآن و اهل بیت است

با اشاره به اینکه ما شاهد انحرافاتی در زمینه امامت و اهداف دین به نام اسلام هستیم ، افزود: چنین انحرافی در بین فاطمیون و دشمنانی وجود دارد که درصدد جدایی شیعه و سنی هستند و این را باید درک کرد اما متأسفانه دشمن ناآگاه فریب می خورد.

رئیس دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه پاسداران در منطقه انزلی با بیان اینکه در جریان انقلاب نیز شاهد فروپاشی هستیم ، افزود: این نباید ملاکی برای کل انقلاب باشد زیرا افراد نادان در این مسیر فریب می خورند: اسلام و انقلاب نمونه های بسیاری از افرادی است که در میانه راه منحرف شده اند و ما باید آنها را بیاموزیم. از او.

وی با اشاره به لزوم دستیابی به دانش عمیق و صحیح گفت: باید آگاهی ما افزایش یابد زیرا دشمن روز به روز استراتژی خود را تغییر می دهد. در قضاوت های قرآن و اهل بیت باید دید که آیا گفته های دشمن با این دو موضوع موافق است یا خیر.

وی تأکید کرد: خط قرمز ما اسلام ، قرآن ، اهل بیت و ولی فقیه است. مانع نباید برای مردم مهم باشد ، اما امروز باید به آن توجه شود.

رئیس دفتر نمایندگی رهبر معظم انقلاب در سپاه پاسداران ایران در منطقه انزلی گفت که نباید افراد لجبازی مانند فاطمه زهرا ((د) و او که در خفقان شدید برای دفاع از امام در برابر دشمنان ایستاد: به مصلحت نمی اندیشید.

وی تأکید کرد: دشمن امروز برای تحریف چهره اسلام و انقلاب برای همه سنین محتوا تولید می کند. ما نیز باید همین کار را انجام دهیم.

دکمه بازگشت به بالا