عمومی

کم کاری در بخش تولید و اشتغال پذیرفتنی نیست – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرگزاری آنلاین، فرزاد مخلص الائمه در جلسه هیئت مدیره منطقه مرکزی، بی توجهی به تلاش برای مردم و افزایش رضایتمندی را غیرقابل قبول دانست و گفت: بی تفاوتی و بی توجهی شایسته مدیر اسلامی نیست.

ائمه اطهار با اشاره به اینکه مدیران استان نباید از حوادث اخیر غافل شوند و در این زمینه با بصیرت و آگاهی به مسائل توجه کنند، افزودند: باید مسئولیت اصلی احیاء و تقویت اسلام و اسلام را بر عهده گیرد. دین آرمان ها و ارزش های دینی

وی بیان کرد: توجه به برخی از ریشه ها، بسترهای فرهنگی و لایه های گفتمانی برای این اتفاقات امنیتی و انتظامی ضروری است و باید از مرحله مهار مشکل به سمت حل مشکل حرکت کنیم.

مخلص الایمه افزود: نهادهای فرهنگی، اجتماعی و اقتصادی در سطح جامعه در شرایط مختلف وظایف بسیاری را بر عهده دارند که باید به نحو احسن انجام دهند.

استاندار مرکزی همچنین کمبود کار در حوزه تولید و اشتغال را قابل قبول ندانست و گفت: هر سازمان و فردی باید برای حمایت از تولید و اشتغال تلاش کند و کم کاری در این بخش غیرقابل قبول است.

مخلص الائمه افزود: برای کمک به افزایش تولید و ایجاد فرصت های شغلی باید همه دستگاه ها وارد عمل شوند و اینکه برخی دستگاه ها با کار نکردن و همراهی نکردن به مشکلاتی در جامعه منجر شوند قابل قبول نیست.

دکمه بازگشت به بالا